Kompanijai „Facebook“ leista pradėti procedūras, kurios suteiktų galimybę bendrovei įregistruoti žodį „face“ (liet. veidas) prekės ženklu.
Kompanija gavo „pranešimą apie leidimą“ pradėti prekės ženklo registravimo procedūrą. Tai yra pirmas žingsnis, siekiantiems įregistruoti prekės ženklą, praneša Telegraph.co.uk. „Facebook“ dar turi per tris mėnesius susimokėti reikiamus administracinius mokesčius.
Jei procedūra vyks sklandžiai, „Facebook“ bus vienintelė kompanija, kuriai bus leidžiama naudoti žodį „face“ tokiame kontekste: „Telekomunikacijų paslaugos, būtent, interneto pokalbių ir elektroninių skelbimo lentų paslaugų teikimas, perduodant žinutes tarp kompiuterių vartotojų, kurios yra susiję su viešuoju interesu, socialinėmis ir pramoginėmis temomis.“
Pranešime taip pat rašoma, jog periodas, per kurį buvo galima ginčyti šį sprendimą, praėjo be keblumų, todėl nuspręsta leisti tęsti procedūrą.
Šiuo metu žodį „face“ „telekomunikacijų kontekste“ naudoja kompanija „Apple“ – jos telefoninių vaizdo pokalbių paslauga yra pavadinta „Facetime“. Ar jai reikės keisti šį prekės ženklą, jei „Facebook“ pasieks savo tikslą, kol kas nežinoma.
Socialiniai tinklai aktyviai saugo savo prekės ženklus. Šiemet „Facebook“ padavė į teismą mokytojų bendruomenės tinklalapį Teachbook.com (išvertus iš anglų kalbos „teach“ – mokyti) už tai, kad pavadinime yra panaudotas žodis „book“ (liet. knyga).