Neseniai Madride vykusiame žymiausių laikraščių leidėjų susitikime, žiniasklaidos kompanijų direktoriai padarė išvadą, kad nei vienas laikraštis neturi ateities, jei jis neturi internetinės versijos. Populiarus britų leidinys „Guardian“, kurio tinklalapis pats populiariausias tarp šios šalies interneto laikraščių, planuoja atrimiausius šešis-septynis metus savo tinklalapio tobulinimui ir palikymui skirti iki 80 procentų savo resursų. Dabar tik 20 procentų darbuotojų dirba su internetine šio laikraščio versija.
Dar vienas sėkmingas interneto galimybių panaudojimo pavyzdys – ispanų laikraštis „El Mundo“. Jo tinklalapį „Elmundo.es“ kasdien aplanko apie 750 tūkstančių žmonių, o tai daro ir popierinę leidinio versiją labai populiarią šioje šalyje.