Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB nuo spalio 30 dienos pagrindinį savo klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje perkelia į Ukmergės gatvę (Ukmergės g. 223). Čia įrengtame naujausiame ir didžiausiame skyriuje klientų lauks greitas ir patogus aptarnavimas bei galimybės išbandyti visas TEO paslaugas.
Konsultantai Vilniaus gatvėje informaciją klientams teiks iki spalio 30 dienos.
TEO klientų aptarnavimo skyrių tinklas plečiamas arčiausiai klientų esančiose vietose, tad atvykti susipažinti su bendrovės paslaugomis bus itin patogu Šeškinės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Viršuliškių bei aplinkinių sostinės mikrorajonų gyventojams. Ukmergės gatve iki naujojo skyriaus bus patogu atvykti ir kitose miesto dalyse gyvenantiems vilniečiams.
Naujajame klientų aptarnavimo skyriuje įrengti demonstraciniai skaitmeninės televizijos GALA ir šviesolaidžio interneto ZEBRA stendai. Čia galima susipažinti su paslaugomis ir išbandyti jų galimybes. Savitarnos vietose klientai galės patys valdyti turimas paslaugas, išmokti naudotis internetine savitarnos sistema „Mano TEO“. Moderni eilės valdymo sistema klientus leidžia aptarnauti itin operatyviai.
Verslo klientams naujajame skyriuje sukurtos patogios erdvės susitikti su bendrovės vadybininkais bei konferencijų salė pristatymams.
Informaciją apie TEO paslaugas konsultantai teikia ir sostinės prekybos centre „Akropolis“ įrengtame skyriuje. Iš viso Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose ir Tauragėje veiks 15 TEO klientų aptarnavimo skyrių.