Vienos iš pasaulinių lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) pasauliniai pardavimai trečiąjį 2010 m. ketvirtį siekė 11,3 mlrd., pelnas – 6,4 mln. JAV dolerių. Didžiausią pelną kompanijai atnešė išaugę pardavimai plokščiaekranių televizorių ir buitinės technikos rinkoje. Deja, sumažėję mobiliųjų telefonų pardavimai lėmė 2 proc. mažesnes LG pajamas, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų periodu.
Trečiasis šių metų ketvirtis buvo sėkmingas bendrovei „LG Home Entertainment Company“. Jos pajamos, lyginant su 2009 m. trečiuoju ketvirčiu, augo 14 procentų ir siekė 4,5 mlrd. JAV dolerių. Įmonė gavo 104 mln. dolerių pelną. Sėkmingus įmonės veiklos rezultatus lėmė išaugę plačiaekranių televizorių pardavimai – trečiąjį ketvirtį kompanija pardavė 6,6 milijonus skystųjų kristalų televizorių – net 37 proc. daugiau nei 2009 metais tuo pačiu periodu.
Tuo tarpu „LG Mobile Communications Company“ pardavimų pajamos sumažėjo 27 procentais lyginant su tuo pačiu praėjusiu metų periodu. 2010 m. trečiąjį ketvirtį kompanija pardavė 28,4 mln. mobiliųjų telefonų, t.y., 29 procentais mažiau lyginant su 2009 m. liepos – rugsėjo periodu. Tikimasi, kad paskutinį 2010 m. ketvirtį pardavimų rezultatus kilstels kitą mėnesį rinkoje pasirodysiantys naujieji „LG Optimus One“ bei telefonai su „Windows 7“ operacine sistema.
Trečiasis 2010 m. ketvirtis buvo sėkmingas „LG Home Appliance Company“. Lyginant su tuo pačius 2009 m. ketvirčiu, kompanijos pardavimai išaugo 14 proc. iki 2,3 mlrd. JAV dolerių, pelnas siekė 57 mln. JAV dolerių.
Besiplečianti besivystančių šalių rinka lėmė išaugusius „LG Air Conditioning Company“ pardavimus. Lyginant su 2009 m. trečiuoju ketvirčiu, jie didėjo 42 proc. ir siekė 0,9 mlrd. JAV dolerių. Kompanija planuoja toliau didinti investicijas į komercinių oro kondicionierių, LED apšvietimo ir saulės elementų vystymą.
„LG Business Solutions Company“ trečiojo ketvirčio pajamos, lyginant su tuo pačiu 2009 m. periodu, pakito nežymiai ir siekė 1 mlrd. JAV dolerių. Tikimasi, kad tolimesnę kompanijos sėkmę lems dar šiais metais rinkoje pasirodysiantys monitoriai, ekranai ir televizoriai, taip pat išaugusi automobilių rinka, skatinanti didesnius automobiliams skirtos elektronikos pardavimus.
Nuo 2010 metų „LG Electronics“ finansinės veiklos rezultatai skaičiuojami pagal „International Financial Reporting Standards“ (IFRS) standartus, tai leidžia suvienodinti kompanijos ir jos padalinių, antrinių įmonių rezultatus.