Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ paslaugomis šuo metu naudojasi 1 mln. 53 tūkst. vartotojų – 10,8 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Per tris šių metų ketvirčius augo ir bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją), kuris siekė 121,5 mln. litų – 1,2 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Didėjantis naujų klientų ir savo numerius iš kitų operatorių į „Bitės“ tinklą perkeliančių vartotojų skaičius rodo, kad „Bitės“ paslaugos ir aptarnavimas palankiausiai vertinami rinkoje. „Bitėje“ jiems nereikia daryti kompromisų renkantis tarp kainos ir kokybės“, – teigė Fred Hrenchuk, „Bitės“ grupės valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.
„Bitės Lietuva“ pajamos per devynis šių metų mėnesius siekė 384,5 mln. litų, ir buvo 12,9 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, kuomet pajamos sudarė 441,3 mln. litų. Bendrovės EBITDA marža per šių metų sausio – rugsėjo mėnesius augo 16,2 proc.
Paskutinį ketvirtį, liepos–rugsėjo mėnesiais, 19,4 proc. ūgtelėjo ir „Bitės Lietuva“ investicijos. Pasak F. Hrenchuko, pagrindiniai „Bitės“ investicijų srautai yra nukreipti į ryšio tinklo plėtrą, kurios vienas iš etapų baigėsi rugsėjo mėnesį. Po tinklo modernizacijos „Bitės“ klientai gali naudotis vienu greičiausiu mobiliuoju internetu Europoje.
„Bitės“ grupei priklausanti bendrovė „Bitė Latvija“ per šių metų sausio – rugsėjo mėnesius gavo beveik 100 mln. litų pajamų, t. y. 24 proc. daugiau nei pernai, kuomet jos siekė 80,6 mln. litų. „Bitės“ paslaugomis šiuo metu Latvijoje naudojasi 291 tūkst. vartotojų – 80 proc. daugiau nei buvo prieš metus.
Naujausiais tyrimų bendrovės „EPSI Baltic“ duomenimis, vartotojai Latvijoje ir Lietuvoje yra labiausiai patenkinti „Bitės“ paslaugomis, lyginant su kitais mobiliojo ryšio operatoriais. Šių metų rugpjūtį – rugsėjį atlikto tyrimo metu, Lietuvos gyventojai „Bitės“ paslaugas įvertino 84 balais iš šimto galimų, o išankstinio mokėjimo „Labas“ paslaugas – 82,5 balo. Tuo tarpu Latvijoje „Bitė“ ir išankstinio mokėjimo „Bifri“ paslaugos surinko 80 balų iš šimto.