Naujausiais tyrimų bendrovės „EPSI Baltic“ duomenimis, Lietuvoje palankiausiai iš mobiliojo ryšio operatorių vertinamos „Bitės“ paslaugos. Šių metų rugpjūtį – rugsėjį atlikto tyrimo metu, Lietuvos gyventojai „Bitės“ paslaugas įvertino 84 balais iš šimto galimų, o išankstinio mokėjimo „Labas“ paslaugas – 82,5 balo.
Pagal „EPSI Baltic“ tyrimo duomenis, Lietuvoje „Tele2“ surinko 83,9 balus iš šimto, trečioje vietoje liko „Omnitel“. Tuo tarpu palankumo išankstinio mokėjimo paslaugomis „Ežys“ ir „Pildyk“ rodiklis siekia rinkos vidurkį – apie 80 balų iš šimto.
„Bitės“ paslaugomis, kaip ir prieš metus, labiausiai patenkinti ir Lietuvos verslo klientai. Šiame segmente „Bitė Lietuva“ surinko 76,8 balo iš šimto t.y. 2,7 balo daugiau nei prieš metus ir aplenkė „Tele2“ bei „Omnitel“.
„EPSI Baltic“ tyrimas apėmė visų trijų Baltijos šalių mobiliojo ryšio operatorius. Latvijoje „Bitė“ ir išankstinio mokėjimo paslauga „Bifri“ dalinasi pirma vieta su LMT ir „O-karte“ (80 balų iš 100). Estijoje klientų aukščiausius palankumo balus gavo EMT ir „Tele2“.
Lyginant visas tris Baltijos valstybes, labiausiai mobiliųjų operatorių paslaugomis patenkinti yra lietuviai, kurie bendrovių veiklą ir paslaugas įvertino 80,5 balo iš šimto – 6,8 balo daugiau nei praėjusiais metais.
Tyrimo metu apklausta daugiau nei 5000 individualių bei verslo klientų trijose Baltijos šalyse. Pagrindiniai kriterijai, pagal kuriuos buvo vertinamas vartotojų palankumas operatoriui yra bendrovės įvaizdis visuomenėje, vartotojų lūkesčiai apie bendrovės produktus bei paslaugas prieš pradedant juos vartoti, produktų ir paslaugų kokybė bei vertės per piniginį vienetą vertinimas.
Klientų pasitenkinimo mobiliojo ryšio operatorių teikiamomis paslaugomis tyrimas yra Europos vartotojų pasitenkinimo tyrimo sudėtinė dalis („EPSI Rating“). Baltijos šalyse klientų pasitenkinimo mobiliojo ryšio operatorių teikiamomis paslaugomis tyrimą EPSI atlieka nuo 2007 metų.
„EPSI Baltic“ yra tyrimų organizacijos EPSI dalis, kuri nuo 1999 metų atlieka tyrimus daugelyje Europos šalių. Šiuo metu EPSI atlieka apklausas daugiau nei 30 pramonės sektorių, o Baltijos šalyse tyrimų bendrovė nagrinėja keturis sektorius: bankininkystės, bendrojo draudimo, telekomunikacijų ir mažmeninės prekybos.