Stambiausios JAV televizijos kompanijos užblokavo prieigą prie savo portalų iš „Google TV“. Tai gali sužlugdyti „Google“ planus išplėsti savo reklamos verslą.
„Walt Disney Co“ ir „NBC Universal“ atstovai patvirtino, kad „Google TV“ naudotojams prieiga prie bendrovių interneto resursų yra užblokuota. Kompanijai „Disney“ priklauso „ABC“ ir kabelinė televizija „ESPN“.
Bendrovė „Fox“ taip pat galvoja apie „Google TV“ vartotojų blokavimą, tačiau galutinis sprendimas kol kas nepriimtas.
Bendrovė „CBS“ tapo trečiąja kompanija, užblokavusią prieigą prie savo televizijos šou ir laidų.
Prieigą prie „Google TV“ galima gauti per specialų „Sony“ televizorių ir „Logitech Revue“ dekoderį. Šį paslauga JAV buvo pradėta tiekti šį mėnesį. Jį leidžia matyti interneto turinį tiesiai televizoriaus ekrane. Šis projektas labai svarbus „Google“, nes atveria naujas galimybes reklamos verslo sferoje. Kasmet „Google“ gauna apie 24 milijardų dolerių per metus iš reklamos talpinimo savo interneto svetainėse.
Analitikas Venas Beikeris mano, „Google TV“ gali būti grėsme televizijos kompanijoms, nes savo serviso pagalba „Google“ gali monopolizuoti reklamos verslą. „Visi žino, kad „Google“ turi galingą reklamos pateikimo sistemą internete. Jei šį modelį pavyktų perkelti į televizorius, tai šioje srityje ji įgaus didžiulę galią. O televizijos kompanijoms tokia perspektyva nepatinka“.
Skelbiama, kad šiuo metu „Google“ derasi su kompanijomis, užblokavusiomis prieigą prie „Google TV“. Pastarosios nuo komentarų susilaiko.