Šiandien oficialiai pristatomas vienas populiariausių Lietuvoje, atnaujintas el. komercijos verslo projektas „Verskis.lt“, skirtas ne tik mažmeninės prekybos rinkos senbuviams, tačiau ir galvojantiems pradėti nuosavą el. prekybos verslą naujokams.
Naujoje prekybos sistemoje įdiegti naujausi šiuolaikiniai informacinių technologijų (IT) sprendimai – patrauklus dizainas, maksimali optimizacija su paieškos sistemomis („Google“, „Yahoo“, „Bing“ ir kt.), sąsaja su populiariausiais socialiniai tinklais („Facebook“ ir „Twitter“) ir kt., todėl imtis el. prekybos nereikia jokių specifinių kompiuterinių žinių.
„Šalies gyventojai pajutę internetinių parduotuvių naudą bei įgavę pasitikėjimo gana nauja Lietuvoje prekybos sritimi, aktyviai domisi, kaip galėtų pradėti nuosavą internetinį verslą. Per pastaruosius du metus, kai buvo sukurta pirmoji el. parduotuvės versija – „Verskis.lt“, klientų poreikis naujiems IT sprendimams smarkiai išaugo, todėl nuolat kuriame naujus produktus el. verslui vystyti. Mūsų klientai patenkinti, jog nereikia galvoti apie IT, jiems belieka sėkmingai vystyti savąjį verslą“, – teigia el. parduotuvių nuomos pradininkės Lietuvoje, bendrovės „Evispa“ direktorius Vitalijus Dubietis.
„Verskis.lt“ el. parduotuvių sistema taip pat turi automatinę sąsają su gerai žinoma ir populiaria virtualia universaline parduotuve „Vup.lt“, todėl prekės potencialiems klientams bus matomos vos tik pradėjus prekybos verslą.
„Prieš pradėdami aktyviai prekiauti, verslininkai paprastai turi skirti nemažai lėšų naujo prekės ženklo ar produkto rinkodarai, tačiau naudojant „Verskis.lt“ el. prekybos sistemą, pavyksta to išvengti, kadangi nuosavoje el. parduotuvėje įvestos prekės atsiranda virtualioje universalinėje parduotuvėje „Vup.lt“. Klientas, paspaudęs mygtuką „į parduotuvę“, patenka į tiesioginį prekės puslapį el. parduotuvėje ir ją perka tiesiai iš pardavėjo. Naujausiais duomenimis virtualią universalinę parduotuvę kas mėnesį aplanko apie 100 tūkst. unikalių lankytojų“, – sako V. Dubietis.