SEB banko elektroninės bankininkystės paslaugos šiemet išrinktos geriausiomis Lietuvoje. Bendrovės „Metasite Business Sollutions“ kasmet atliekamo Baltijos šalių bankų elektroninės bankininkystės paslaugų tyrimo išvadose skelbiama, kad SEB banko lyderystę Lietuvoje lėmė per metus sparčiausiai rinkoje gerintas paslaugų funkcionalumas ir jų aiškumas.
„Siekiame teikti geriausias internetinės bankininkystės paslaugas rinkoje, todėl šis autoritetingų ekspertų apdovanojimas ir kasmet didėjantis SEB banko paslaugų internetu vartotojų skaičius mums yra pats didžiausias pastangų šioje srityje įvertinimas. Nuolatos investuojame į banko paslaugų, teikiamų internetu funkcionalumą ir saugumą bei siekiame, kad jomis naudotis būtų kuo lengviau ir paprasčiau“, — sako SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.
SEB banko paslaugomis internetu ir mobiliuoju telefonu iš viso naudojasi virš 900 tūkst. banko klientų. Banko klientai internetu atlieka virš 90 proc. visų pavedimų į kitus Lietuvos bei užsienio bankus, o operacijų, atliktų internetu, per šių metų aštuonis mėnesius skaičius išaugo 15 proc. palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Tyrimą aštuntus metus iš eilės atliko „Metasite Business Solutions“ Elektroninės bankininkystės tyrimų padalinys. Ši bendrovė konsultuoja vadybos, rinkodaros komunikacijos ir IT sprendimų klausimais Baltijos šalyse ir Vakarų Europoje.
„Metasite Business Sollutions“ tyrimo išvadose teigiama, kad nors ekonomikos nuosmukis stipriai smogė Baltijos šalims ir privertė mažinti išlaidas, Lietuvos bankai nenustojo tobulinę elektroninės bankininkystės sistemų funkcionalumo.
Baltijos šalių bankų teikiamų elektroninės bankininkystės paslaugų tyrimo metu buvo analizuotos 6 elektroninės bankininkystės paslaugų sritys: funkcionalumas, aiškumas, patogumas, mobilioji bankininkystė, reagavimas į kliento poreikius ir novatoriškumas).