Pasaulinė prekės ženklo konsultacinė kompanija „Interbrand“ paskelbė kasmetinį brangiausių prekės ženklų pasaulyje reitingą 2010 metams.
Nors reitingo viršūnėse – reitingo senbūvės, analitikai išskiria „Apple“ prekės ženklą, kuris įvardijamas kaip greičiausiai augantis – per pastaruosius metus jo vertė pakilo 37 proc., taip aplenkdama „Google“, kurios prekės ženklo vertė per metus išaugo 36 proc. Galima paminėti ir tai, kad „BlackBerry“ vardo vertė pakilo 32 proc.
Tiesa, įspūdingas prekės ženklo augimas didelio šuolio kompanijai „Apple“ negarantavo – nors bendrovės ženklo vertė pasiekė 21 mlrd. JAV dolerių, tačiau ji „Best Global Brands“ sąraše liko 17-iolikta, taip į viršų praleisdama tokias kompanijas, kaip „Coca-Cola“, IBM, „Microsoft“ bei „Google“.
Pasak „Interbrand“ atstovų, bendrovė apskaičiuodama prekės ženklo vertę atsižvelgia į reklamai skirtas lėšas ar prekės ženklo valdymą, kaip dalį kompanijos turto. Visgi, išskiriami ir trys pagrindiniai aspektai: finansinė nauda parduodant produktą ar paslaugą su prekės ženklu, prekės ženklo vaidmuo pirkimo procese ir prekės ženklo stiprumas.