Artėja naujosios „Windows Phone 7“ sistemos startas. Šią sistemą kurianti ir plėtosianti „Microsoft“ jau investavo daugiau nei 500 milijonų dolerių į reklamą ir daugiau nei 500 milijonų dolerių skyrė gamintojams kartu su programų kūrėjais. Šios investicijos turėtų užtikrinti pakankamai didelį startinį šuolį, tačiau ar to šuolio pakaks pasivyti konkurentus? Rinkos analitikų manymu – ne.
Bėda ta, jog „Microsoft“ pavėlavo į žaidimą. Tyrimų agentūra „Bleeker“ teigia, jog didžioji dalis išmaniųjų telefonų rinkos jau užimta. Šiuo metu pasaulinėje mobiliųjų telefonų rinkoje išmanieji telefonai užima maždaug 30 proc. „Windows Phone 7“ kūrėjai tikisi plėstis mažindami 70 proc. užimančią tradicinių telefonų rinką.
Tačiau tai nemenkas iššūkis. Dauguma pirkėjų nesirenka išmaniųjų telefonų dėl didesnės jų kainos ir kiek sudėtingesnio valdymo. „Microsoft“ žada pasiūlyti itin lengvai valdomą sistemą, visgi vargu ar ją naudojančių telefonų kainos bus itin patrauklios.
Ne ką lengviau bus konkuruoti ir su rinkos lyderiais. „Bleeker“ tyrimo metu paaiškėjo, jog net 83 proc. „iPhone“ ir 71 proc. „Android“ vartotojų atnaujindami mobiliuosius telefonus toliau pasirinks anksčiau naudotas operacines sistemas.