„Panasonic Europe“ paskelbė naujus ambicingus aplinkosauginius įsipareigojimus ir tikslus, tuo siekdama nuosekliai artėti prie savo pasaulinio tikslo 2018 metais tapti pirmaujančia elektronikos pramonės inovacijų kompanija aplinkosaugos srityje.
„Panasonic“ yra pasiryžusi remti aplinką tausojančias inovacijas visose savo veiklose. Kompanija ekologinius įsipareigojimus suskirstė į dvi pagrindines sritis – „Ekologiško gyvenimo inovacijos“ ir „Ekologiško verslo inovacijos“. Pirmoji yra susijusi su idėjomis, kurios padėtų sukurti ekologišką gyvenimo būdą. Antroji apima siekius iki didžiausio laipsnio sumažinti pačios „Panasonic“ veiklos poveikį aplinkai ir tokio verslo rekomendacijas visoje visuomenėje.
Pagrindiniai europiniai „Panasonic“ įsipareigojimai aplinkosaugoje, kuriuos užsibrėžta pasiekti iki 2012 kompanijos finansinių metų pabaigos (2013 m. kovo 31 d.)
Ekologiškos idėjos („eco ideas“) gyvenimo būdui: visame pasaulyje mes skatinsime tokį gyvenimo būdą, kuris iš esmės nelemia anglies dvideginio dujų išmetimo į atmosferą:
- 30 proc. visų kompanijos pardavimų sudarys gaminiai su ekologiško gaminio sertifikatais. Tai apima tiek rinkos mastu pripažįstamus sertifikatus, tokius kaip ES gėlelė, „Mėlynasis angelas“ („Blue Angel“), „Šiaurės gulbė“ („Nordic Swan“), bei vidinį kompanijos „ekologiškų idėjų“ žymėjimą, kuris suteikiamas gaminiams, pirmaujantiems rinkoje pagal savo aplinkosauginius rodiklius.
- Prisidėti prie anglies dvideginio dujų išmetimo sumažinimo 3,5 mln. tonų, tam panaudojant energijos sprendimus (saulės energijos kolektoriai, kuro baterijos, šilumos siurbliai, LED ir energiją tausojančios lempos).
- Apmokyti 100 tūkst. vaikų aplinkosaugos temomis
Ekologiškos idėjos („eco ideas“) verslui: mes sukursime ir laikysimės verslo principų, kurie leidžia geriausiai išnaudoti esamus resursus:
- 99 proc. atliekamų medžiagų Europos gamybos grandyje bus perdirbama; tai reiškia, kad tik mažiau nei 1 proc. bus leidžiama patekti į sąvartynus.
- Iš viso 1000 tonų sumažinti anglies dvideginio dujų išmetimą „Panasonic“ biuruose visoje Europoje.
- 7000 tonų sumažinti anglies dvideginio išmetimą gamybos grandyje.
„Panasonic“ verslo vizijoje visada buvo įsišaknijęs tikėjimas, kad pirmutinė kiekvienos kompanijos pareiga – įnešti savo indėlį į visuomenę. Mums artėjant prie kompanijos 100 metų jubiliejaus 2018 metais, postūmis tvarios visuomenės link tapo itin dideliu, pasaulinio masto rūpesčiu. Kitai žmonių kartai visame pasaulyje mes norime būti šio ekologinio judėjimo priešakys, kad ekologija įsitvirtintų kasdieniame gyvenime ne tik mūsų darbuotojams ar klientams, bet ir visoje visuomenėje“, – teigė „Panasonic Europe“ valdybos pirmininkas ir vykdantysis direktorius Paurent Abadie.