Pagrindinis „YouTube“ konkurentas – „Hulu“, 2010 metų liepos mėnesį tapo reklaminių klipų parodymų lyderiu Jungtinėse Amerikos Valstijose, pranešama „comScore“ ataskaitoje.
Reklamos parodymų skaičius per mėnesį pasiekė 783 milijonus, tuo tarpu kai „YouTube“ ir kituose „Google“ tinklalapiuose šis skaičius yra beveik tris kartus mažesnis – apie 232 mln.
Iš viso per praėjusį mėnesį amerikiečiai peržiūrėjo apie 3,6 milijardus reklaminių vaizdo klipų. Vidutiniškai vienam JAV gyventojui tenka po 27 reklaminius vaizdo siužetus.
„comScore“ duomenimis, „YouTube“ ir kiti „Google“ tinklalapiai vis dar pirmauja pagal vaizdo medžiagos peržiūrėjimo kiekį. Liepos mėnesį juose suskaičiuota apie 1,88 milijardo vaizdo klipų peržiūrų. Analogiškas „Hulu“ rodiklis yra kiek daugiau nei 153 milijonai.