Daugiau nei 5000 MAXIMA pirkėjų jau gali apsipirkti ne tik tinklui priklausančiuose prekybos centruose, bet ir naujoje MAXIMA parduotuvėje internete. Šią savaitę startavo MAXIMA elektroninės prekybos pirmasis etapas. Į elektroninės prekybos projektą jau investuota daugiau nei 1,2 mln. litų.
„Visame pasaulyje elektroninė prekyba populiarėja sparčiai. Žmonės aktyviai naudojasi galimybe greitai ir patogiai apsipirkti internetu. Tad įvertinę pasaulinės praktikos privalumus, nusprendėme pradėti teikti elektroninės prekybos paslaugą ir Lietuvoje. Tikimės, kad Lietuvos pirkėjams bus aktuali galimybė pirkti internetu ne tik pramonines prekes, bet ir maisto produktus, o apsipirkimas internetu jiems padės taupyti laiką“, – sako MAXIMA LT, UAB Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Saulius Jonaitis.
Pirmojo MAXIMA elektroninės prekybos etapo metu, naujosios MAXIMA elektroninės parduotuvės privalumus išbandyti galės apie 5000 MAXIMA pirkėjų, atrinktų pagal prekybos tinklo vystomos „AČIŪ“ lojalumo programos duomenis. Jiems buvo išsiųsti asmeniniai pakvietimai prisijungti prie e.maxima.lt elektroninės sistemos. Kol kas internetinėje MAXIMA parduotuvėje apsipirkti gali tik Vilniaus miesto gyventojai.
Pirmieji pirkėjai, apsilankę internetinėje parduotuvėje, gali rinktis iš 16 tūkstančių prekių asortimento. Beveik toks pat prekių asortimentas yra siūlomas ir vidutinio dydžio – MAXIMA XX – parduotuvėse. Tai yra pirmoji elektroninė parduotuvė Lietuvoje, siūlanti tokį platų maisto produktų asortimentą. Apsiperkant internetinėje parduotuvėje galioja tokios pačios prekių kainos bei nuolaidos kaip ir bet kurioje kitoje MAXIMA prekybos tinklo parduotuvėje, taip pat suteikiama galimybė kaupti ir atsiskaityti „AČIŪ“ kortelėje sukauptais Maxima pinigais.
Nuolatinį internetinės parduotuvės asortimentą sudaro maisto prekės, pirmo būtinumo pramoninės prekės, prekės vaikams ir prekės laisvalaikiui; kintančiame asortimente pasiūlytos sezoninės ir akcijinės prekės. Apsiperkant internetinėje kaip ir bet kurioje kitoje MAXIMA prekybos tinklo parduotuvėje. Užsakyti produktai bus pristatomi pirkėjui nurodytu adresu kiekvieną dieną nuo 9–21 val., pagal iš anksto pirkėjo pasirinktą grafiką. „Kol kas elektroninę prekybą dar tik pradedame, apie galimybę tęsti ir plėsti projektą spręsime įvertinę pirmojo etapo rezultatus. Jei pirkėjams internetinė prekyba bus aktuali ir šia paslauga jie naudosis aktyviai, planuojame, kad internetinė prekyba galėtų plėstis ir kituose didžiuosiuose šalies miestuose“, – sako S. Jonaitis.