Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamos šių metų antrąjį ketvirtį siekė 117,6 mln. litų ir, lyginant su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo 6 proc. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) antrąjį ketvirtį buvo 42,4 mln. litų ir, lyginant su pirmuoju ketvirčiu, išaugo 9 proc. bei siekė 36 proc.
Bendrovės pajamas didino augantis vartotojų skaičius. Šių metų viduryje „Tele2“ paslaugomis naudojosi 96,3 tūkst. verslo klientų, tai yra 6 procentais daugiau nei 2009 metų viduryje.
Pirmąjį šių metų pusmetį šalies verslininkai, pasinaudoję numerio perkėlimo galimybe, dažniausiai rinkosi „Tele2“ tinklą. Iš viso į „Tele2“ tinklą per pirmąjį pusmetį numerius persikėlė 4,2 tūkst. verslo klientų daugiau nei išėjo į kitus tinklus.
„Tele2“ pirmavo ir pagal bendrą numerius persikeliančių klientų skaičių. Bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, iš viso į „Tele2“ tinklą per pirmąjį pusmetį numerius persikėlė 15,6 tūkst. klientų daugiau nei išėjo į kitus tinklus. Iš viso „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,82 mln. klientų, tai yra beveik 6 proc. daugiau, nei pernai metų viduryje.
Antrąjį šių metų ketvirtį bendrovės pajamos augo sparčiau nei pernai tuo pačiu metu, kai augimas siekė 4 proc. „Tai rodo, kad vartojimas nebesmunka – mažėjančios kainos skatina klientus daugiau kalbėti“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovės „Tele2“ pirmojo pusmečio pajamos buvo 228,3 mln. litų ir, lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai, sumažėjo 16 proc., o EBITDA buvo 81,3 mln. litų ir atitinkamai sumažėjo penktadaliu.
„Rezultatus labiausiai lėmė nuo metų pradžios beveik perpus sumažintas skambučių sujungimo mokestis ir dėl aktyvios konkurencijos toliau mažėjančios paslaugų kainos. Kita vertus, mažėjančios kainos skatina klientus rinktis mūsų paslaugas – numerių perkėlimo statistika tai akivaizdžiai patvirtina“, – sakė P.Masiulis.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ šių metų birželį mėnesį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 46,9 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 66 proc. respondentų. Apklausoje dalyvavo 1109 respondentai.