Viena didžiausių Lietuvoje informacinių technologijų (IT) įmonių „Blue Bridge“ jau penkiolika metų yra pasaulinės IT kompanijos „Hewlett-Packard“ (HP) partnerė. Šiemet šią sukaktį vainikavo kompanijai suteiktas pagrindinis HP Baltijos šalių aptarnavimo partnerių apdovanojimas – „The Ultimate Service Partner 2010“.
„Mūsų partnerystė su HP išskirtinė tuo, kad per penkiolika metų nebuvo nutrūkęs bendradarbiavimas. Sėkmingą partnerystę patvirtina tiek bendri projektai, tiek pasaulinės IT kompanijos įvertinimas už geriausiai vykdomus įsipareigojimus klientams Baltijos šalyse“, – teigia bendrovės „Blue Bridge“ paslaugų teikimo direktorius Edvinas Mačiulis.
Šiuo metu „Blue Bridge“ klientų aptarnavimo centras rūpinasi vieno didžiausių Lietuvos bankų DnB NORD banko personalinių ir nešiojamų kompiuterių, monitorių, spausdintuvų ir skenerių garantiniu bei negarantiniu remontu visoje Lietuvoje. Iš viso aptarnaujama apie 3 tūkst. įrenginių.
Pasak DnB NORD banko IT departamento vadovo Viktoro Kaškelio, bendradarbiavimas su „Blue Bridge“ yra abipusiai naudingas, nes įmonės specialistai pasižymi aukšta kompetencija ir operatyviai sprendžia iškilusias problemas.
„Blue Bridge“ yra vienas iš svarbiausių mūsų partnerių, sėkmingai vykdantis HP aptarnavimo paslaugų pardavimus, prisiimtus įsipareigojimus klientams ir užtikrinantis aukštą aptarnavimo kokybę“, – sako Luisas Bilys, HP Technologijų aptarnavimo padalinio vadovas Baltijos šalyse.
„Blue Bridge“ turi HP auksinio partnerio statusą – „HP Gold Preferred Partner“. Tai – aukščiausias HP partnerystės įvertinimas, gaunamas už technologinę kompetenciją. „Blue Bridge“ taip pat suteikti „HP Data Center Solutions Specialist“, „HP Storage Works Solutions Specialist“ bei „HP Master Unified Networking“ specialistų vardai.