Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį pasiekė 132,6 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2004 metais, išaugo 26,5 procento. Šių metų liepos – rugsėjo mėnesiais bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) buvo 33,4 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų rezultatu, padidėjo 9,2 procento.
Susumavus trijų šių metų ketvirčių duomenis, „Bitė Lietuva“ pajamos siekė 359,6 mln. litų ir buvo 21,1 proc. didesnės nei per tris 2004 metų ketvirčius. Bendrovės EBITDA šių metų sausio – rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2004 metais, buvo 9,4 proc. didesnė ir siekė 79,7 mln. litų.
Trečiąjį ketvirtį toliau sparčiai augo „Bitė Lietuva“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius, kuris spalio 1 dieną pasiekė 1,42 milijono ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 80 procentų. Iš jų 49,6 tūkst. sudarė klientai, besinaudojantys „Bitė Lietuva“ tinkle esančių kitų mobiliojo ryšio teikėjų paslaugomis.
„Bitė Lietuva“ augimas ir toliau išlieka sparčiausias rinkoje. Vis daugiau ir daugiau klientų renkasi „Bitę“, todėl mes ir toliau išskirtinį dėmesį skirsime tam, kad mūsų klientai būtų patenkinti naudodamiesi aukštos kokybės paslaugomis, atitinkančiomis kiekvieno kliento individualius poreikius“, – sakė „Bitės“ grupės generalinis direktorius Jesper Theill Eriksen.
J.T.Eriksen teigimu, remiantis verslo klientų rinkos tendencijomis, galima teigti, kad „Bitė“ šiandien yra sparčiausiai populiarėjantis verslo operatorius Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Bitės“ tinklu besinaudojančių verslo klientų rinkos dalis nuo metų pradžios išaugo 6 procentiniais punktais ir šių metų viduryje pasiekė 40,8 procentų (iš jų 3,1 proc. sudarė kitų paslaugų teikėjų dalis). Bendrovės sėkmę verslo klientų rinkoje lėmė konkurencingi „BITĖ biz®“ pasiūlymai ir sparčiausio mobiliojo duomenų perdavimo tinklo EDGE plėtra.
Pasak J.T.Eriksen, „Bitė Lietuva“ šiais metais ypač daug dėmesio skyrė klientų poreikiams. Nuolat atnaujinami bendrovės salonai tampa mobiliųjų paslaugų centrais. Be to, inicijuoti tokie socialiniai projektai kaip „Bitės“ meno erdvės“, bendrovė kartu su partneriais pirmoji Baltijos šalyse pradėjo „Saugesnio interneto“ programą.
J.T.Eriksen teigimu, klientai įvertino „Bitės“ pasiūlytas pažangias naujoves – mobiliąją žiniasklaidą (televiziją, spaudą, naujienų portalus) „Bitėje plius“, taip pat „Gydytojų patarimų telefonu“ bei „Bitė saugiems namams“ paslaugų galimybes. Į užsienį vykstantys klientai vis dažniau renkasi „Vodafone World“ paslaugą, suteikiančią galimybę naudotis keturiais itin palankiais tarifais daugiau kaip 100-e pasaulio šalių.
Per rekordiškai trumpą laiką įdiegusi techninę bazę, šių metų rugsėjo 15 dieną „Bitė“ įžengė į Latvijos rinką su išankstinio mokėjimo kortele „Toxic“. Spalio pabaigoje „Bite Latvija“ mobiliojo ryšio paslaugomis naudojosi jau 28 tūkstančiai kaimyninės šalies gyventojų. „Bitės“ verslo plėtra Latvijoje naudinga ir bendrovės klientams Lietuvoje – būdami Latvijoje, įeinančius skambučius „Bitės“ tinkle jie priima nemokamai.