Iki birželio pradžios Europos šalyse buvo parduota 25 tūkstančiai erdvinio vaizdo (3D) televizorių, pranešė rinkos tyrimų bendrovė „GfK“.
Maždaug tiek pat 3D televizorių nuo šių metų kovo iki birželio vidurio Pietų Korėjoje pardavė bendrovė „Samsung“. Šios bendrovės televizoriai rinkai buvo pateikti šių metų vasarį. „Samsung“ prognozavo, kad iki birželio visame pasaulyje bus parduota apie 600 000 tokių televizorių.
Masinę 3D televizorių gamybą „Samsung“, „Sony“, LG, „Sharp“ ir „Panasonic“ pradėjo 2010 metais. „Sony“ ir „Samsung“ atstovų teigimu, abi bendrovės iki šių metų pabaigos planuoja parduoti po 2,5 mln. tokių televizorių. Pasak „GfK“ analitikų, labiausiai 3D televizorių plitimą stabdo tai, kad nėra 3D vaizdo turinio rinkos.