Reklaminės industrijos raida nesustoja ir siekia nuolatos traukti žmonių dėmesį. Kartu su nuolatiniu reklamos produkcijos apimties didėjimu kompiuterinių technologijų dėka didėja ir jos aktualumas.
„HP PhotoSmart“. |
---|
Bendrovė „Hewlett-Packard“ ketina naudoti „Yahoo“ reklaminį tinklą naujausiuose „HP PhotoSmart“ spausdintuvuose, palaikančiuose užduočių priėmimą per internetą be kompiuterio. Reklamos parinkimas bus vykdomas atsižvelgiant į spausdinamų dokumentų turinį.
Testuojant „ePrint Center“ tarnybą, kuri leidžia vartotojams prenumeruoti mokamo turinio spausdinimą (pavyzdžiui, laikraščių, žurnalų ir kt.), HP atliko du bandymus, kurių metu vartotojai gaudavo reklamą, atspausdintame žurnale apie Amerikos muziką ir viename didžiausių JAV laikraščių. HP vyriausiasis viceprezidentas Stivenas Nigro pažymėjo, kad reklama neerzino žmonių.
Spausdintuvai „Photosmart“ su „ePrint Center“ palaikymu pasirodys prekyboje artimiausiais mėnesiais. Spausdintuvo IP adresas leis nustatyti apytikslę vartotojo padėtį ir panaudoti šiuos duomenis savo tikslais.
Reklamos įterpimas gali padaryti dalį spausdintinės produkcijos nemokama.