„British Petroleum“ (BP) didžiausiuose JAV paieškos sistemose išpirko žodžius ir frazes, susijusius su ekologine katastrofa Meksikos įlankoje. Paieškos reklamos skiltyje vartotojams rodoma nuoroda į BP tinklapį, informuojantį apie naftos išsiliejimą.
„The Week“ praneša, kad BP įsigijo žodžių junginius „naftos išsiliejimas“ (oil spill), „nafta įlankoje“ (gulf oil), „nafta atviroje jūroje“ (offshore oil), „naftos išsiliejimas prie Luizianos krantų“ (Louisiana coast spill) ir „BP katastrofa“ (BP disaster) „Google“, „Yahoo“ ir „Bing“ paieškos sistemose.
Jei įvedama viena iš šių frazių, paieškos reklamos skiltyje bus rodoma nuoroda į „British Petroleum“ interneto puslapį su informacija apie katastrofą ir paskutinėmis naujienomis.
Niujorko finansininkas Skotas Sletinas paskaičiavo, kad reklama paieškos sistemose BP kainuoja apie 10,5 tūkstančio dolerių per dieną. Apie 7,5 tūkstančio bendrovė moka „Google“, o dar 3 tūkstančius – „Bing“ ir „Yahoo“.
Luizianos gubernatorius ir JAV prezidentas Barakas Obama kritikuoja „British Petroleum“ vadovybę už tai, kad ši išleidžia milijonus dolerių savo reputacijos išsaugojimui vietoje to, kad padėtų ekologinės katastrofos aukoms.