Lietuvių įkurta ir pasaulyje lyderiaujanti mobiliųjų aplikacijų platinimo bendrovė „GetJar“ pripažinta viena iš šimto perspektyviausių technologinių kompanijų Europoje. Kasmetinį didžiausią potencialą turinčių bendrovių sąrašą tradiciškai paskelbė tarptautinė inovacijų žiniasklaidos grupė „Red Herring“.
„Buvo itin sudėtinga iš kelių tūkstančių perspektyvių kompanijų atrinkti tas, kurios turi didžiausią potencialą. Vertinimams prireikė ilgų diskusijų, – sakė „Red Herring“ vykdomasis direktorius Alex Vieux. – Manome, kad „GetJar“ yra viena iš tų verslo įmonių, kurios išsiskiria savo veržlumu, inovacijų kūrimu ir taikymu“.
„Tai svarbus įvertinimas, patvirtinantis, kad pasirinkta verslo strategija yra teisinga ir turime plačias tolimesnės plėtros galimybes, – sakė „GetJar“ įkūrėjas ir vadovas Ilja Laursas. – „GetJar“ yra pirmoji lietuviško kapitalo bendrovė, patekusi į šį prestižinį sąrašą“.
Pasak bendrovės vadovo, „GetJar“ auga labai sparčiai – per sekundę iš lietuvių sukurto tinklalapio vartotojai parsisiunčia apie 30 mobiliųjų aplikacijų – telefonams skirtų programų ir žaidimų. Bendras atsisiųstų aplikacijų skaičius po poros savaičių turėtų pasiekti 1 milijardą.
Greitai auga ir bendrovės finansiniai rodikliai – 2009 metais „GetJar“ apyvarta ūgtelėjo dukart, o šiemet tikimasi, kad ji bus 300 proc. didesnė. I. Laurs teigimu, šiai metais „GetJar“ ketina dusyk padidinti bendrovėje dirbančių darbuotojų skaičių visuose bendrovės biuruose – Lietuvoje, Silicio slėnyje JAV ir Didžiojoje Britanijoje.
Į „Red Herring“ sudarytą TOP100 daugiausia pateko įmonių iš Didžiosios Britanijos (19), Prancūzijos (13), Vokietijos (12), Suomijos (10), Švedijos (10) ir Izraelio (8).
Įvardindama perspektyviausias Europos IT bendrovės „Red Herring“ redaktorių taryba atsižvelgia į kompanijų kiekybinius ir kokybinius kriterijus, tokius kaip finansiniai rezultatai, technologijų inovacijos, vadybos kokybė, strategija, rinkos skverbtis ir kiti.
„Red Herring“ sudaromi Europos kompanijų TOP100-tukai išsiskiria tuo, kad juose identifikuojamos naujos perspektyvios bendrovės ir verslai. „Red Herring“ redaktoriai vieni pirmųjų įžvelgė potencialą tokių kompanijų kaip „Facebook“, „Twitter“, „Google“, „Yahoo“, „Skype“, „Salesforce.com“, „YouTube“ ir „eBay“, kurios iš esmės pakeitė žmonių darbo ir gyvensenos įpročius.