Kompanijos pradeda vis daugiau dėmesio skirti mobiliųjų aksesuarų rinkai, kuri, pagal kai kuriuos paskaičiavimus, vien tik JAV generuoja iki 5 milijardų dolerių kasmet. Šiandien pagrindinis didžiausių gamintojų tiksas - įrodyti technologinių naujienų mėgėjams, kad telefonas ant diržo jau seniai yra praeitis.
Techno-madų mėgėjai tvirtina, kad būtent dabar, kai pasisekė pasiekti priimtiną balansą tarp išorinės formos ir vidaus funkcijų, įrenginius galima daryti mažesnius, grakštesnius ir dažniau nešiojamus. Paversti savo gaminius kasdieninio garderobo dalimi jau, pavyzdžiui, pasisekė „Apple“ su jos „iPod Shuffle“ arba „Nano“. Taigi, toliau nauji aksesuarai bus vis „arčiau kliento kūno“ ir su naujovėmis nebereikės skirtis niekada.
Bet net dabar žinomi dizaineriai atsargiai žengia į šią rinką: „Louis Vuitton“ parduoda „tarptautinį aplanką telefonui“ už 305 JAV dolerių, „Dior“ reikalauja net 315 dolerius už savo dėklą „iPod Mini“ grotuvui. Analitikai tvirtina, kad aksesuarų rinka gali kiekvienierius metus augti po 10-15 procentų! Čia svarbiausia neperlenkti lazdos, juk įmontuota į kostiumą „Bluetooth“ įranga suges jau po pirmo skalbimo :-)