Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š.m. balandžio 9 –28 dienomis, apklausta 1045 15 – 74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų.
Šiuo metu internetu naudojasi virš pusės (53 proc.) Lietuvos gyventojų. Tų, kurie naudojasi internetu buvo klausiama ar pasikeitė, ar nepasikeitė jų pirkimo internetu/interneto parduotuvėse įpročiai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai metais. Paaiškėjo, kad dauguma (82,9 proc.) interneto vartotojų apskritai neperka internetu/interneto parduotuvėse. 16,6 proc. interneto vartotojų teigė, kad jie perka internetu/interneto parduotuvėse, teigiama pranešime spaudai.
24 proc. iš jų šiuo metu internetu perka daugiau nei pernai metais tuo pačiu laikotarpiu. 42 proc. perka tiek pat, 34 proc. šiais metais internetu perka mažiau.
„Nors interneto vartotojų augimas Lietuvoje yra stabilus, apie 10 proc. per metus, tačiau apsipirkimas internetu yra pakankamai žemas. Tyrimas atskleidė, kad tik kas dešimtas Lietuvos gyventojas perka internetu. Tai galima paaiškinti ne tiek silpnu šios paslaugos išvystymu Lietuvoje, kiek tradiciniais, ne taip greitai besikeičiančiais mūsų vartotojų įpročiais“ – duomenis komentuoja RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.
Tyrimas parodė, kad dažniausiai internetu perka vadovai, jaunimas (15-34 metų amžiaus), žmonės su aukštesnėmis pajamomis (daugiau nei 1100 Lt vienam šeimos nariui) bei aukšuoju išsimokslinimu.