„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) Panevėžyje atidarė naują techninio aptarnavimo centrą.
Tai penktasis toks centras Lietuvoje (kiti centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose) ir vienuoliktasis Baltijos valstybėse. Jame dirbantys specialistai prižiūrės regione klientų naudojamą bankinę įrangą. Į naujojo padalinio kūrimą investuota per 70 tūkst. litų.
„Įsteigę naująjį centrą, klientams galime pasiūlyti daugiau paslaugų, taip pat sumažinti įrangos gedimų šalinimo laiką. Dabar garantuojame, kad įranga bus pataisyta arba prireikus pakeista ne ilgiau kaip per dvi valandas nuo gedimo užfiksavimo“, – teigia BS/2 technikos direktorius Tomas Bublys.
Be to, bendrovė pradėjo naudoti ir naują programinę įrangą „.IQ Service Desk“, suteikiančią galimybę dar lanksčiau aptarnauti klientus.
Nauja programa, atspindinti 15-os metų bendrovės bankinių technologijų srities patirtį ir sukurta atsižvelgiant į ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijas, leidžia „on-line“ režimu prižiūrėti visą klientų aptarnavimo ir technikos priežiūros procesą – nuo užklausos ar gedimo užfiksavimo iki galutinio problemos sprendimo.
„Paslaugas teikiančiai bendrovei bene svarbiausias dalykas yra paslaugų kokybe patenkinti klientai. O įmonei, suprantama, svarbu ir veiklos pelningumas. Naujas techninis centras ir speciali programinė įranga suteikia galimybę ne tik pagerinti klientams siūlomas paslaugas, bet ir užtikrinti veiklos efektyvumą. Tikimės, kad įdiegę „.IQ Service Desk“ galėsime iki 22 proc. sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas“, – teigia T. Bublys.
Bankinės įrangos ir programinių sprendimų priežiūros paslaugas BS/2 teikia daugiau nei 60-yje pasaulio šalių. Tarp bendrovės klientų – pasauliniai bankai ir kitos tarptautinės finansinės įstaigos. Nuo 2010 m. pradžios pasirašyta ne viena sutartis dėl bankomatų priežiūros ne tik su Europos bendrovėmis, bet ir su stambiausiomis Kazachstano, Uzbekistano, Kirgisztano ir Azerbaidžano.