Lietuvoje internetu praėjusių metų pabaigoje buvo pirkę 56 proc. interneto vartotojų, tuo tarpu prieš trejus metus tokiu būdu pirkdavo tik apie 7 proc. interneto vartotojų, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ tyrimo duomenys.
Dažniausiai internetu Lietuvos gyventojai perka skrydžių, koncertų ir kitų renginių bilietus arba elektroninę įrangą, bet palyginti retai tokiu būdu užsisako gėlių, pirmadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
„Nielsen“ vadovo Baltijos šalyse ir Baltarusijoje Artūro Urbonavičiaus teigimu, sparčiausiai augo tie sektoriai, kurie į elektroninę prekybą investavo daugiausia ir pasiūlė klientams tokiu būdu įsigyti pigiau.
28 proc. interneto vartotojų Lietuvoje pernai virtualiai pirko elektroninę įrangą, 26 proc. – koncertų ir kitokių renginių bilietus, 25 proc. – knygas, 24 proc – skrydžių bilietus, 18 proc – drabužius.
Lietuvos gyventojai internetu perka atsižvelgdami į pažįstamų rekomendacijas. Dažniausiai renkasi tas pačias virtualiąsias parduotuves, atsiskaito banko pavedimu (44 proc.) ir kreditinėmis kortelėmis (33 proc).
„Nielsen“ duomenimis, pasaulyje internetu perka 85 proc. interneto vartotojų. Toks pirkimo būdas patrauklus 70 proc. Latvijos ir 69 proc. Estijos interneto vartotojų.