2010 metais pasaulinė interneto reklamos rinka padidės iki 20%, o spausdintinių leidinių sektoriuje – tik 10%. Tokios reklamos rinkos vystymosi prognozės buvo išsakytos Pasauliniame reklamos kongrese.
Pagrindine reklamos persikėlimo į internetą priežastimi ekspertai laiko prekybos per internetą nuolatinį didėjimą, o tai privilios naujus reklamos užsakovus.
„Vartotojas pasikeitė, reikia keistis ir mums“, - sako „Draftfcb“ marketingo agentūros generalinis direktorius ir prezidentas Lorensas Bosketto.
„Yahoo!“ vyriausiojo viceprezidento Ričo Railio teigimu, žmonija per metus internete praleidžia 27 milijardus valandų, ir šis rodiklis per metus auga 20%.
„Vartotojas persikėlė į internetą, todėl norėdami vystyti savo verslą reklamos užsakovai turi pasinaudoti šia galimybe“, - mano Tarptautinės reklamos asociacijos prezidentas Alanas Ruterfordas.
Jis taip pat teigia, kad reklamos užsakovai suprato, jog jie nebegali pasikliauti vien tradicinėmis visuomenės informavimo priemonėmis.
Agentūros skiria daugiau lėšų naujoms skaitmeninėms technologijoms ir vargu ar jos grįš prie senos veiklos schemos. Todėl reklamos agentūros, visuomenės informavimo priemonėmis ir jų savininkai turi būti pasiruošę veikti pagal naują schemą.