Būdama viena iš skaitmenizacijos lyderių „Viasat“ nuolat investuoja į turinį bei rinkodarą. Vos praeitą savaitę Lietuvoje pristatę naują įspūdingos dokumentikos kanalą „Viasat Nature“ šią savaitę „Viasat“ atnaujina ir savo prekių ženklą.
Atsinaujinimas – tai ne tik prekių ženklo keitimas, tai vientisa ir patraukli sistema, sukurta esamų bei būsimų klientų patogumui. Ji suteiks galimybę TV žiūrovams dar patogiau mėgautis televizijos pramogomis bei jas valdyti.
„Naujoji pramogų sistema yra paprasta ir informatyvi. Ji padės išpildyti VIASAT prekių ženklo pažadą: suteikti nepaprastus įspūdžius, kuriuos taip lengva patirti“, – teigė „Viasat“ viešųjų ryšių vadovė Diana Liepinytė-Kytrienė.
„Viasat“ – didžiausia skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos regione. Jos klientai – daugiau nei 200 tūkstančių šeimų Baltijos šalyse. „Viasat“ priklauso bendrovei „Modern Times Group“ (MTG), kuri yra antra pagal dydį tarptautinė žiniasklaidos ir televizijos transliuotojų grupė Europoje. 2009 m. pabaigoje MTG grupės kylančių rinkų sričiai priklausė daugiau nei 40 milijonų prenumeratorių.