UAB „Daily Service“ šių metų spalio 20 - 21 dienomis viešbutyje „Best Western Naujasis Vilnius“ pirmą kartą organizuoja atvirų durų dienas, kuriose kartu su partneriais parodoje pristato biuro aprūpinimo sprendimus bei rengia nemokamus seminarus verslo ir biudžetinių įmonių atstovams.
Šiais metais „Daily Service“ nusprendė nedalyvauti parodoje „Infobalt 2005“. „Ieškojome alternatyvių būdų, kaip prisistatyti verslas–verslui segmentui. Tam pasirinkome atvirų durų dienų principą. Renginio metu į vieną erdvę sukviesime esamus ir būsimus klientus, pristatysime naujus sprendimus bei prekes šiandieniniam biurui. Tokiu būdu siekiame sukurti tikslingą bendravimą ir bendradarbiavimą su įvairiomis įmonėmis, esamais klientais ir visais besidominčiais naujausiomis biuro aprūpinimo tendencijomis“, - sakė UAB „Daily Service“ rinkodaros skyriaus vadovė Dovilė Zaidė.
„Daily Service“ atsisako dalyvauti kasmetinėje, jau dvyliktą kartą vyksiančioje parodoje „Infobalt“ norėdama didžiausią dėmesį sutelkti į verslo sektorių bei individualius klientų poreikius. „Matome, jog šiandieninio verslo poreikiai keičiasi ir įmonėms jau reikia ne atskirų produktų, tačiau visapusiškų biuro aptarnavimo sprendimų. Stengdamiesi orientuotis į klientų poreikius, pasiūlysime specializuotą seminarą, kurio metu bus išdėstyta, kaip naudojantis „Daily Service“ parengtais metodais galima tinkamai valdyti biudžetą ir mažinti kaštus“- komentavo UAB „Daily Service“ Prezidentas Valentinas Milaknis.
„Daily service“ atvirų durų dienos orientuotos daugiausiai į verslo klientus. Įmonių darbuotojai ir vadovai sulauks daugiau kaip 13 specialiai jiems skirtų seminarų, naudingomis kiekvienam dirbančiam biure temomis, kuriuos ves šios srities specialistai. Parodoje, į kurią „Daily Service“ asmeniškai kviečia visos Lietuvos stambias ir vidutines įmones, savo produktus pristatys garsios pasaulinės kompanijos kaip „3M“, „Hp“, „Parker“, „Pentel“ ir kt. Taip pat bus pateikti originalūs pasiūlymai idealiai darbo vietai sukurti. „Daily Service“ dukterinė įmonė „Konfrencijų ir audio vizualininės sistemos“ pristatys modernias technologijas švietimo įstaigoms, projektų rengėjams, mokymo centrų vadovams.
Organizuojant atvirų durų dienas siekiama išsiskirti ir pasiūlyti klientui integruotus sprendimus, o ne atskirus produktus. „Parodas labiau apsimoka inicijuoti įmonėms, trokštančioms išskirtinumo, norinčioms išsiskirti iš pilkos parodos masės, norinčioms būti geriau pastebėtoms klientų“ - sako Linas Šimonis, marketingo konsultantas, vienas iš seminarų lektorių ir išskirtinumą propaguojančio interneto puslapio www.pozicionavimas.lt autorius.
Jau anksčiau apie apsisprendimą nedalyvauti „Infobalt 2005“ parodoje yra pranešusios įmonės AB „Lietuvos telekomas“, UAB „NOKIA“ ir UAB „Bluebridge“.