Interneto bendrovė AOL paskelbė apie savo planus parduoti arba uždaryti socialinio bendravimo interneto svetainę „Bebo“, praneša BBC. Bendrovė teigia nesugebėjusi gauti „stambių investicijų“, kurios buvo reikalingos „Bebo“, siekiant konkuruoti su kitomis socialinio bendravimo interneto svetainėmis.
Ši žinia buvo paskelbta praėjus vos dviem metams po to, kai AOL nupirko šią interneto svetainę už 850 milijonų dolerių (2,18 mlrd. Lt).
Tikimasi, kad iki gegužės mėn. bus baigtas strateginis bendrovės įvertinimas.
Bendrovė ieškos pirkėjų, tačiau analitikai mano, kad pardavimo kaina bus gerokai mažesnė, nei AOL sumokėta suma.
„Bebo“ varžėsi su populiaresniu varžovu „Facebook“, teigia AOL.
Remiantis tyrimų bendrovės „ComScore“ pateiktais duomenimis, „Bebo“ naudoja 5,1 milijono JAV vartotojų.
Tuo pat metu praėjusiais metais jų buvo 5,8 milijono, o rinkos lyderis „Facebook“ turi 210 milijonų vartotojų.