„Alna Intelligence“, didžiausia Baltijos šalyse informacijos technologijų (IT) konsultacijų ir paslaugų bendrovė, įdiegusi pusę milijono litų kainavusią programinę įrangą, savo darbo našumą padvigubino. Pasiekusi Europos Sąjungos (ES) IT ūkio aptarnavimo efektyvumo lygį, „Alna Intelligence“ pirmoji Lietuvoje užsitikrino sėkmingas pozicijas konkurencinėje kovoje visoje ES.
Įsidiegus kompanijos „Computer Associates“ Unicenter Service Desk programinę irangą bei procesus, adaptuotus „Alnos Intelligence“ specialistų, nuo šiol „Alnos Intelligence“ vienas dabuotojas nuotoliniu būdu gali prižiūrėti 300-400 bendrovės klientų standartizuotų darbo vietų. Pasak bendrovės vadovo Kazimiero Tonkūno, šis rodiklis pasiekė ES IT kompanijų klientų aptarnavimo efektyvumo lygį. Tuo tarpu Lietuvoje vidutiniškai IT ūkio aptarnavimo efektyvumo rodiklis siekia vos apie 60 kompiuterių vienam IT specialistui.
„Nauja, kol kas vienintelė tokia Lietuvoje, programinė įranga mums leidžia darbo našumu sėkmingai konkuruoti ne tik su Lietuvos bei Baltijos šalių, bet ir su Europos Sąjungoje veikiančiomis IT kompanijomis“, - sako K. Tonkūnas. Be to, jo teigimu, ES rinkoje „Alnos Intelligence“ pranašumas prieš konkurentus bus ir mažesnė darbų kaina.
„Naujosios sistemos pagalba mes galime virtualizuoti verslą ir valdyti kontraktus daugelyje šalių. Jau dabar turime klientų Vokietijoje, Nyderlanduose, Didžiojoje Britanijoje, Baltijos ir kitose šalyse, kurių IT ūkį aptarnaujame nuotoliniu būdu – iš Lietuvos. Naujos kokybės IT aptarnavimo paslaugas iš pradžių siūlysime dabartiniams klientams, vėliau – ir kitoms užsienio kompanijoms“, - sako „Alna Intelligence“ vadovas.
K. Tonkūno teigimu, išnykus daug bendrovės plėtrą užsienio rinkose stabdžiusių apribojimų – papildomoms sąnaudoms, atstumui, kalbų įvairovei, didės bendrovės aptarnavimo paslaugų bei konsultacijų pardavimai. Jie augins ir visą bendrovės apyvartą. Planuojama, kad ji šiemet augs 40 proc. iki 50 mln. litų, o grynasis pelnas - 14 proc. iki 3,5 mln. litų.
Naujos kokybės IT ūkio aptarnavimo paslaugos itin parankios tarptautinėms įmonėms, turinčioms savo padalinius skirtingose valstybėse, mat naujos sistemos pagalba bus galima realizuoti sudėtingus, daugiaetapius, daugelyje skirtingų geografinių vietų vykstančius projektus. Šiemet „Alna Intelligence“ pradėjo teikti IT sistemų aptarnavimo paslaugas savo klientams Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose.
Naujosios programinės įrangos bei įdiegtų procesų pagalba įmonių IT vadovai gali patys sekti jų ūkyje vykstančius darbus ir valdyti sąnaudas. „Naujoji programa leidžia ne tik stebėti ir prižiūrėti IT sistemas, bet ir imtis prevencijos prieš kompiuterinės įrangos gedimus. Identifikuojant juos iš anksto, išvengiama nuostolingų prastovų“, - teigia K. Tonlūnas.
„Alna Intelligence“, įsidiegusi Unicenter Service Desk, pradėjo siūlyti ir naujas paslaugas: IT paslaugų vykdymą, bendrą su klientų įmonės IT padaliniu.
Pasak K. Tonkūno, bendrovei, turinčiai tris ir daugiau IT specialistų, įsidiegus šią programą vidiniam naudojimui, ji atsipirktų per 2-4 metus dėl ženkliai pagerėjusios aptarnavimo paslaugų ir darbo valdymo kokybės.