Informacijos telefonu paslaugų lyderės Lietuvoje „Lintel“ 2009 metų pajamos sudarė 41,8 mln. litų ir, palyginti su 2008 pajamomis – 39,5 mln. litų, padidėjo 6 procentais. Bendrovės pajamų augimą lėmė plėtojamos nuotolinio klientų aptarnavimo bei pardavimų telefonu paslaugos.
„Lintel“, teikianti populiariausią Lietuvoje informacijos telefonu 118 paslaugą, 2009 metais klientams pasiūlė galimybes informaciją apie įmones ir paslaugas gauti interneto svetainėje www.118.lt bei SMS žinutėmis. Klientų patogumui buvo pasiūlyta galimybė telefonu 118 išsikviesti taksi automobilį.
TEO LT, AB įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, dabartinė šalies ekonominė situacija išpopuliarino ne tik telerinkodaros, bet ir klientų aptarnavimo telefonu paslaugas.
„Toks nuotolinis klientų aptarnavimo būdas suteikia įmonėms galimybę efektyviau aptarnauti klientus, stiprina jų lojalumą bei suteikia galimybes siūlyti naujas paslaugas“, - teigė R. Šeris.
Plėsdama veiklą, „Lintel“ balandį Vilniuje atidarė penktąjį kontaktų centrą, dar keturi veikia Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje. Visuose juose įdiegta moderni informacinė sistema, virtualiai apjungianti visus centrus, paskirstanti skambučių srautus ir užtikrinanti, jog į juos visus būtų atsiliepiama laiku.
2009 metų pabaigoje bendrovėje dirbo daugiau nei 820 darbuotojų. „Lintel“ konsultantai pernai atsiliepė į 13,5 milijonų skambučių – 7 proc. daugiau nei 2008 metais.
Klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas „Lintel“ teikia didžiausioms šalies bendrovėms - TEO, „Omnitel“, „Tele2“, „Maxima LT“, „Lietuvos draudimas“, „Rytų skirstomieji tinklai“, „Vilniaus energija“, „Sodra“ ir kitoms.