Nepaisant sudėtingos ekonominės situacijos šalyje, vienintelė auganti mažmeninės prekybos kategorija išliko prekyba internetu, skelbia rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“. Per 2009 m. pardavimai internetu išaugo 6 proc. ir pasiekė 195 mln. Lt.
Per paskutinius penkerius metus prekybos internetu rinkos apimtis augo vidutiniškai po 70 proc. kasmet. „Euromonitor International“ analitikai prognozuoja, jog per 2010-2014 m. prekyba internetu išaugs dar 35 proc. ir 2014 m. pasieks 263 mln. litų.
„Patogumas, gausėjantis prekių asortimentas, patrauklios kainos ir mažesnės laiko sąnaudos išliks pagrindiniais veiksniais, skatinančiais vartotojus pereiti prie pirkimo internetu“, - teigia „Euromonitor International“ vyresnioji analitikė Rusnė Naujokaitytė.
2009 m. prekyba internetu užėmė didžiausią prekybos ne parduotuvėse dalį – apie 53 proc.