2010 m. vasario 24 d. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), atlikusi atitinkamų transliacijų perdavimo rinkų tyrimą, priėmė sprendimus dėl didelę įtaką transliacijų perdavimo paslaugų rinkose turinčių ūkio subjektų. Didelę įtaką turinčiais ūkio subjektais atitinkamose antžeminio radijo ir televizijos transliacijų perdavimo paslaugų rinkose pripažinti AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (LRTC) ir TEO LT, AB (TEO).
Rinkos tyrimo metu buvo nustatyta, kad atskirose transliacijų perdavimo paslaugų rinkose yra susidariusi monopolinė situacija, kurią iš esmės sąlygoja transliavimo veiklos licencijavimo ypatumai bei struktūriniai įėjimo į rinką barjerai (istoriškai susiformavusi infrastruktūra transliacijų perdavimo paslaugoms teikti ir siųstuvams įrengti). Pagal galiojančią transliavimo veiklos licencijavimo tvarką, įtvirtintą LR Visuomenės informavimo įstatyme, asmenys, norintys verstis transliavimo veikla, privalo gauti Lietuvos radijo ir televizijos komisijos licenciją. Šioje licencijoje Lietuvos radijo ir televizijos komisija nurodo, kurio konkretaus transliacijų perdavimo paslaugų teikėjo (TEO ar LRTC) paslaugomis turi naudotis transliuotojas ar retransliuotojas. Tokia licencijavimo tvarka sukuria perdavimo paslaugų teikėjams išimtines paslaugų teikimo teises bei lemia pagrindines konkurencijos problemas, t. y. ūkio subjektai turi motyvų ir galimybių susieti paslaugas, taikyti skirtingas tos pačios kategorijos paslaugų kainas skirtingiems asmenims, nepagrįstai keisti paslaugų kainas.
RRT, atsižvelgdama į tyrimo rezultatus, LRTC ir TEO palieka galioti ir nustato prieigos suteikimo kitiems asmenims, nediskriminavimo, skaidrumo, kainų kontrolės ir sąnaudų apskaitos bei apskaitos atskyrimo įpareigojimus. Nustatytais įpareigojimais RRT siekia užtikrinti, kad ūkio subjektai nepiktnaudžiautų turima didele įtaka transliacijų perdavimo paslaugų, skirtų turinio paslaugoms galutiniams vartotojams teikti, rinkose. Taip pat šiais įpareigojimais bus sudarytos sąlygos pirkėjams gauti transliacijų perdavimo paslaugas nediskriminaciniais pagrindais bei sąnaudomis grįsta kaina.
Dėl šio rinkos tyrimo RRT viešai konsultavosi su rinkos dalyviais ir su Europos Komisija (EK). Savo komentaruose dėl rinkos tyrimo EK pažymėjo, kad sutinka su rinkų skirstymu ir su RRT padaryta išvada, kad nustatytose rinkose reikalinga taikyti ex-ante reguliavimą. EK pažymėjo, jog nepaisant to, kad nuo 2007 m. gruodžio mėnesio transliacijų perdavimo paslaugų rinka nebėra rekomenduotinų taikyti ex-ante reguliavimą rinkų sąraše, nes yra faktų, kad daugelyje valstybių narių vyksta didesnė platformų konkurencija, tačiau vis tik kabelinės ir IPTV paslaugų aprėptis Lietuvoje dar yra ribota, palyginti su antžeminių platformų aprėptimi. EK taip pat atsižvelgė į RRT argumentus dėl specialios transliavimo licencijų išdavimo tvarkos, kai antžeminiai transliuotojai neturi pirkėjo galios derėtis su perdavimo paslaugų teikėju, kurį Lietuvos radijo ir televizijos komisija nurodė jų transliavimo licencijoje, ir kurio paslaugomis jie įpareigoti naudotis, kad galėtų transliuoti savo programas.
Pažymėtina, kad RRT prižiūrima elektroninių ryšių veikla (įskaitant ir transliacijų perdavimo veiklą, bet ne patį transliavimo turinį) šiuo metu nėra licencijuojama ir nuo 2003 m. yra tvarkoma tik bendrojo leidimo principu.