2009 metais „Omnitel“ uždirbo 722 mln. litų pajamų - 26 proc. mažiau, palyginti su 2008 metais, per kuriuos buvo gauta 977 mln. litų pajamų. Per 2009 metus „Omnitel“ pasiekė užsibrėžtus veiklos efektyvumo rodiklius ir, maksimaliai optimizavus veiklą, išlaikė stabilią EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) maržą - 34,6 proc.
„Omnitel“ reguliaraus mokėjimo vartotojų skaičius per 2009 metus išaugo 8,2 proc. iki 840 tūkst. Tuo tarpu išankstinio mokėjimo kortelių skaičius „Omnitel“ tinkle per 2009 metus sumažėjo 6,4 proc. iki 1 mln. 152 tūkst., daliai vartotojų sunkmečiu atsisakant antros savo naudotos kortelės ir pasilikti tik pagrindinę, reguliaraus mokėjimo paslaugą. Iš viso 2009 metų pabaigoje „Omnitel“ turėjo 1 mln. 992 tūkst. vartotojų.
Pajamų mažėjimas 2009 metais nulemtas mažesnių, palyginti su 2008 metais, nešiojamųjų kompiuterių bei mobiliųjų telefonų pardavimų, kuriuos lėmė bendra ekonominė situacija šalyje, taip pat stipriai sumažėjusių pajamų iš tarptautinio ir tarptinklinio ryšio, dėl Europos Komisijos reguliavimo sumažėjus tarptautinio tarptinklinio ryšio tarifams Europos Sąjungos šalyse, bei sunkmečiu sumažėjusių pajamų iš verslo klientų.
UAB „Omnitel“ yra didžiausia mobiliojo ryšio bendrovė Baltijos šalyse, „TeliaSonera“ grupės narė. Bendrovė teikia platų spektrą patikimų ir kokybiškų telekomunikacijų paslaugų, skirtų perduoti balsą, duomenis, vaizdus, naujausią informaciją, pramogas ir finansines operacijas. „Omnitel“ ryšio kokybę ir spartų plačiajuostį mobilųjį internetą užtikrina plačiausias Lietuvoje „Omnitel“ 3,5 G tinklas. Nuo pirmųjų veiklos dienų „Omnitel“ aktyviai prisideda prie šalies technologinės raidos bei socialinės pažangos.