Mobiliojo ryšio bendrovė „Eurocom“ šiemet visoje Lietuvoje ketina atidaryti 10 naujų pardavimo salonų ir savo paslaugas siūlyti ne tik didmiesčių, bet ir rajonų gyventojams. Anot bendrovės, sunkmečiu plėstis palanku, nes reikia mažiau investicijų, rašo „Verslo žinios“.
Dabar operatorius turi 2 nuosavus pardavimus ir klientų aptarnavimo salonus Vilniuje bei Klaipėdoje ir 2 partnerių valdomus salonus Kaune ir Visagine.
Didžioji plėtra numatyta šių metų II-III ketvirčius. Anot Povilo Dapkevičiaus, „Eurocom“ plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovo, salonai bus įkurdinti ne tik didmiesčiuose, bet ir regionuose, rajonų centruose. Dalis jų bus nuosavi, dalis – partnerių.
Savo pernykščius finansinius rezultatus „Eurocom“ nutyli. Šiemet bendrovė savo abonentų skaičių planuoja pagausinti penktadaliu.