Vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėja „LG Electronics“ (LG) paskelbė rekordinius 2009 m. ketvirtojo ketvirčio pajamų ir pelno rezultatus. Sėkminga kompanijos strategija ir konkurencingumas rinkoje lėmė žymų kompanijos metinių pajamų ir pelno augimą.
Spalio – gruodžio mėnesiais kompanijos ir jos antrinių bendrovių pardavimai visame pasaulyje sudarė 12,2 mlrd. JAV dolerių ir, lyginant su tuo pačiu 2008 m. laikotarpiu, išaugo 6,8 procento. Bendrovės pelnas siekė 382 mln. JAV dolerių, o pelningumo rodiklis buvo 3,1 proc. arba 2,3 procentiniais punktais didesnis nei tą patį 2008 m. laikotarpį.
2009 m. LG pardavimai visame pasaulyje išaugo 12,5 proc. – tai padidino bendrovės pajamas iki 43,3 mlrd. JAV dolerių, o pelną iki 2,3 mlrd. JAV dolerių. Lyginant su 2008 m. bendrieji kompanijos ir jos antrinių įmonių pardavimai išaugo 15,3 proc. ir pasiekė 57,1 mlrd. JAV dolerių. Bendrasis pelnas padidėjo 3,3 mlrd. JAV dolerių, o pelningumo rodiklis - 5,8 procento.
„LG Home Entertainment Company“ pardavimai ketvirtą 2009 m. ketvirtį išaugo 18 proc. (5 mlrd. JAV dolerių). Įmonės pelnas pasiekė 232 mln. USD, o pelningumo rodiklis - 4,6 proc. arba 5,2 procentiniais punktais lyginant su tuo pačiu 2008 metų laikotarpiu. Sėkmingus įmonės veiklos rezultatus lėmė išaugę televizorių, ypač skystųjų kristalų (LCD) bei plazminių televizorių pardavimai, kurie 2009 metais padidėjo 52 proc. - nuo 4,3 iki 6,6 mln. parduotų vienetų. Lyginant su paskutiniu 2008 m. ketvirčiu, skystųjų kristalų LCD ir plazminių televizorių pardavimai išaugo atitinkamai 38 ir 29 proc. Metiniai pardavimai siekė 15,3 mlrd. JAV dolerių ir lyginant su 2008 m. pakilo 19,9 procentų. Pelningumo augimą lėmė rekordiniai pardavimai – parduota 19,5 mln. televizorių – bei agresyvesnė kainų politika.
Tuo tarpu „LG Mobile Communication Company“ pranešė, kad jos pardavimai ketvirtą 2009 m. ketvirtį sumažėjo 7,4 proc. ir siekė 3,6 mlrd. JAV dolerių. Įmonės pelnas 2009 metais siekė 48 mln. JAV dolerių, pelningumo rodiklis siekė 1,3 proc. Lyginant su tuo pačiu 2008 m. periodu pajamos iš mobiliųjų telefonų pardavimų sumažėjo 5 proc. ir sudarė 3,3 mlrd. JAV dolerių, pelningumo rodiklis buvo 1,7 proc. arba 57 mln. JAV dolerių. Praėjusiais metais įmonė rinkai pristatė 32 proc. daugiau telefonų, per ketvirtį šis augimas sudarė 7 proc. iki 33,9 mln. vienetų. Sparčiai didėjančios Šiaurės Amerikos, Europos ir besivystančių šalių rinkos lėmė rekordinį 117,9 mln. telefonų pardavimą per 2009 m. (2008 m. parduota 100,7 mln. vienetų). Mažesnį ketvirtojo 2009 m. ketvirčio pelną lėmė sumažėjusios kainos ir išaugusios rinkodaros išlaidos inventorizacijai bei plėtrai besivystančiose rinkose. Nepaisant to, „LG Mobile Communication Company“ metiniai pardavimai išaugo 13,5 proc. arba 14,2 mlrd. JAV dolerių. Vien mobiliųjų telefonų pardavimai per metus išaugo 17,3 proc. (iki 13,4 mlrd. JAV dolerių).
Paskutinis 2009 m. ketvirtis buvo sėkmingas „LG Home Appliance Company“ – jos pardavimai lyginant su tuo pačiu 2008 m. periodu išaugo 6,8 proc. ir pasiekė 2,1 mlrd. JAV dolerių. Prie sėkmingų įmonės metinių rezultatų prisidėjo auganti produktų paklausa besivystančiose šalyse. Kompanijos produktų konkurencingumas lėmė 65 mln. JAV dolerių pelną ir 3,1 proc. pelningumo rodiklį. Nepaisant sumažėjusio sezoninio poreikio, išaugę pardavimai besivystančiose rinkose ir einamųjų išlaidų mažinimas padidino metinį pelningumo rodiklį – įmonės pardavimai išaugo 10,9 proc. iki 7,4 mlrd. JAV dolerių.
„LG Air Conditioning Company” pajamos paskutinį ketvirtį išaugo 3 proc. ir sudarė 530 mln. JAV dolerių. Įmonės metų pardavimai, lyginant su 2008 m., sumažėjo 1,4 proc. arba 3,5 mlrd. JAV dolerių. Per praėjusius metus verslo sektoriui skirtų didelio efektyvumo oro kondicionierių paklausa lėmė augimą Pietų Korėjoje, kompanija planuoja padidinti pardavimus besivystančiose šalyse.
„LG Business Solutions Company“ pranešė, kad jos pajamos 2009 m. paskutinį ketvirtį lyginant su tuo pačiu 2008 m. periodu išaugo 10,8 proc. iki 1,1 mlrd. JAV dolerių, pelnas sudarė 49 mln. JAV dolerių. Metiniai kompanijos pardavimai siekė 3,6 mlrd. JAV dolerių (panašiai kaip ir 2008 m.). Išaugusi Europos rinka lėmė sėkmingus veiklos rezultatus. Kompanijos pelningumą didino ir parduotų televizorių skaičius bei bendradarbiavimas su viešbučiais ir stambiais klientais.
„LG Electronics“ paskutinio ketvirčio bendrasis ir grynasis pelnas pasiekė atitinkamai 193 ir 254 mln. JAV dolerių. Kompanijos grynasis metų pelnas išaugo 325 proc. – nuo 438 mln. JAV dolerių 2008 metais iki 1,6 mlrd. JAV dolerių praėjusiais metais.
2010 m. prognozės
„LG Electronics“ planuoja, kad atsigaunanti ekonomika lems produktų paklausos ir pardavimų augimą. Besivystančių šalių perėjimas prie skaitmeninės televizijos bei Pasaulio futbolo čempionatas ir Olimpinės žaidynės lems didesnį LCD televizorių pardavimą. Šiais metais bendrovė planuoja parduoti 19 proc. daugiau nei 2009 metais arba 140 mln. mobiliųjų telefonų, daugiausia fokusuodamasi į augančią išmaniųjų telefonų rinką ir įvairaus turinio bei paslaugų poreikį. Didesnių pajamų turėtų atnešti tokios bendrovės inovacijos kaip saulės akumuliatoriai, LED apšvietimas ir naujieji verslo sprendimai. LG pelningumą tikimasi padidinti siūlant aukščiausios kokybės namų pramogų produktus ir buitinius įrenginius. Bendrovė sieks, kad metų pardavimai siektų 51,3 mlrd. JAV dolerių, 3,1 mlrd. JAV dolerių LG planuoja skirti naujoms investicijoms.