„Epicor Software Corporation“, pasaulinė verslo programinės įrangos sprendimų teikėja vidutinio dydžio bendrovėms, šiandien paskelbė, jog bendrovei „Alna Business Solutions“ suteikia naują partnerystės statusą.
Šis „Value Added Reseler“ statusas patvirtina aukštą kompetencijos lygį, prižiūrint „Epicor“ verslo valdymo sistemas. Dabar „Alna Business Solutions“ yra pagrindinė „Epicor“ partnerė Lietuvoje, kuri vykdo kvalifikuotą „Epicor“ verslo valdymo sistemų priežiūrą ir suteikia klientams techninę pagalbą. Šiuo metu „Epicor“ Baltijos šalyse turi daugiau kaip 300 klientų.
„Džiaugiamės, kad bendradarbiaudami su „Alna Business Solutions“ galėsime išplėsti savo aptarnavimo paslaugų teikimą Lietuvos klientams,“ – teigia Stefan Westelius, „Epicor“ EMEA viceprezidentas. „Kadangi „Alna Business Solutions“ jau yra dirbusi su mumis Baltijos šalyse, žinome, kad bendrovės specialistai turi patirties ir žinių, reikalingų, siekiant „Epicor“ klientams pasiūlyti išskirtinį aptarnavimą. „Alna Business Solutions“ yra įkūrusi profesionalų klientų aptarnavimo centrą, todėl dirbdami su šiuo partneriu, galėsime teikti operatyvią techninę pagalbą dėl „Epicor“ produktų Lietuvoje.“
„Jau nuo 1996 m. esame „Epicor“ partneriai Lietuvoje ir Estijoje. Džiaugiamės šiuo nauju partnerystės statusu, tai mūsų specialistų įvertinimas ir didesnė nauda klientui. Dabar, glaudžiau bendradarbiaudami su „Epicor“, galėsime suteikti platesnį paslaugų spektrą mūsų klientams“, – teigia „Alna Business Solutions“ direktorius Tomas Milaknis.
Lietuvoje besinaudojantiems „Epicor“ sistemomis jau nebereikės kreiptis į užsienyje esančius „Epicor“ klientų aptarnavimo centrus. Visą operatyvią pagalbą dėl vystymo darbų, naujų versijų ar sutrikimų dabar suteiks „Alna Business Solutions“ komanda.