Pirmaujanti pasaulio plokščiaekranių televizorių, garso bei vaizdo technikos gamintoja „LG Electronics“ (LG) sieks įtvirtinti rinkos lyderio pozicijas siūlydama vartotojams naują televizijos turinio koncepciją: keisdama televizorius, „skirtus žiūrėti“, į „skirtus naudoti“.
„Televizorių gamintojai nebekonkuruoja tokiais kriterijais kaip įrenginių plonumas ar vaizdo kokybė. Tikimės, kad televizorius iš paprasto prietaiso, skirto tiesiog „žiūrėti“, taps šiuolaikinio gyvenimo centru“, - sako Simon Kang, „LG Electronics Home Entertainment Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.
2009 metais užėmusi antrąją vietą rinkoje pagal LCD televizorių pardavimus, šiais metais LG siekia stiprinti savo prekės ženklo pozicijas pasaulio rinkoje. 2010 m. kompanija planuoja parduoti 25 milijonus televizorių, iš kurių 7 milijonus sudarys LED LCD. Planuojama, kad rinkos paklausa viršys 171 milijonų televizorių arba bus 22 proc. didesnė nei pernai. Tarp LCD televizorių gamintojų LG planuoja savo rinkos dalį išplėsti nuo 11 praėjusiais metais iki 15 proc., o 2011 m. tapti didžiausiu pasaulio LCD televizorių gamintoju.
Kompanija planuoja parduoti 29 milijonus LCD ir plazminių televizorių - tikimasi, kad plazminių televizorių pardavimas tokiose augančiose rinkose, kaip Azija, Vidurio Rytai ir Centrinė bei Pietų Amerika išaugs iki 4 milijonų. LG skirs prioritetinį dėmesį ir plačiaekranių (daugiau kaip 50 colių įstrižainės) televizorių gamybai, kuri, kaip prognozuojama, išaugs iki 58 milijonų vienetų, t.y. 15 proc. daugiau nei 2009 metais.
Siekdama užimti pasaulio rinkos lyderio poziciją, LG pagrindinį dėmesį skirs naujajai inovatyviai LED HDTV televizorių serijai „Infinia“. Dar praėjusiais metais naujoji „Infinia HDTV“ serija buvo pristatyta „Borderless“ dizaino linijoje. „Infinia“ serija, siūlanti bevielę ir neribotą prieigą prie interneto turinio naudojantis „LG NetCast Entertainment Access“ vaizdo perdavimo internete sistema, „Skype“ skambučiais ir „DivX“ filmų peržiūros galimybėmis, taps LG plėtros 2010 metais pagrindu.
LG tinklo „Blu-ray“ grotuvai su „NetCast Entertainment Access“ technologija suteikia vartotojams galimybę naudotis neribotomis įvairaus turinio virtualiomis pramogomis ir taip „užbaigia nusiskundimus“, kad „nėra ką žiūrėti“. 2010 metais kompanija planuoja parduoti 2,5 milijonus arba 1 mln. daugiau nei 2009 metais (Blu-ray) vaizdo grotuvų, iš jų 1,2 milijonus Šiaurės Amerikoje.