Kompanijai „Yahoo“, kuri kažkada pirmavo pasaulio internetinės paieškos rinkoje, iškilo pavojus prarasti aktualumą rinkoje, kurioje vis labiau dominuoja „Google“.
„Yahoo“ paieškos dalis rinkoje lapkričio mėn. nukrito iki 17,5 proc. (spalio mėn. buvo 18 proc.), teigiama mėnesinėje „comScore“ ataskaitoje, paskelbtoje trečiadienį. Tai žemiausia užfiksuota „Yahoo“ dalis rinkoje.
„Yahoo“ rinkos dalį perima kompanija „Microsoft“, kurios naujosios paieškos svetainės „Bing“ dalis rinkoje lapkričio mėn. sudarė 10,3 proc. Tai pirmas kartas nuo 2007 m. rugsėjo mėn., kai „Microsoft“ iškovojo daugiau nei 10 proc. rinkos.
„Microsoft“ sudarė paieškos sutartį su „Yahoo“, kuri, tikimasi, įsigalios per kelis ateinančius mėnesius. Kai apie šią sutartį buvo paskelbta liepos mėn., analitikai džiaugėsi šiuo susijungimu, nes abiem kompanijoms bendrai priklausė 28 proc. rinkos – nedaug trūko iki 30 proc., o ekspertų teigimu, būtent šis kiekis yra reikalingas norint įtikinti reklamos klientus, kad kompanija yra konkurencinga rinkoje.
Tačiau nuo liepos mėnesio „Microhoo“ pasuko neteisinga kryptimi. „Bing“ akcijų dalis išaugo 1,4 punkto, tačiau „Yahoo“ akcijų dalis nukrito 1,8 punkto, todėl bendras rodiklis nėra įspūdingas – vos 0,4 punkto.