„LG Electronics“ (LG) pradėjo bendradarbiauti su „Korea Digital Satelite Broadcasting“ kompanija, veikiančia su „SkyLife“ prekės ženklu. Didžiausios pasaulyje 3D televizorių gamintojos ir vienos didžiausių trimačio vaizdo turinio tiekėjos partnerystė įtvirtins LG pozicijas 3D TV rinkoje.
„LG Electronics“ ir „SkyLife“ pasirašė strateginio bendradarbiavimo memorandumą, kuriame numatyta tapti 3D TV rinkos lyderiais kartu kuriant technologijas, galinčias tapti rinkos standartais ir vykdant reklamines kampanijas, siekiant išplėsti rinką.
Šių metų rugpjūtį LG pristatė pirmąjį Korėjoje trimačio vaizdo LCD televizorių, o „SkyLife“ 2010 metų sausį pradės antrąjį 3D televizijos transliacijų etapą.
„LG yra pirmoji pasaulyje televizorių gamintoja, kuri bendradarbiauja su skaitmeninės palydovinės TV transliuotoju, siekdama numatyti trimačio vaizdo standartus – nuo technologijų iki įtaisų ir transliacijų turinio, – teigė „LG Electronics“ prezidentas ir direktorius technologijoms Woo Paik. – Mūsų bendradarbiavimas bus sutelktas į technologijos, kuri padeda sukurti akių nevarginančius 3D vaizdus, plėtojimą. Ši problema persekiojo ankstesnes technologijas“.
„SkyLife“ siekia tapti pirmaujančia skaitmeninės palydovinės 3D TV transliuotoja Korėjoje. Mes tikimės, kad LG ir „SkyLife“ bendradarbiavimas padės mums tapti naujo skaitmeninio turinio rinkos lyderiais. Į 3D turinio kūrimą planuojame investuoti 30 mlrd. Korėjos vonų (apie 59 mln. litų)“, – sakė „SkyLife“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Mong-ryong Lee.
Kitais metais LG planuoja pristatyti daug 3D TV modelių su 42-72 colių įstrižainės ekranais, kurie seks įkandin šįmet pristatyto 47 colių įstrižainės LCD televizoriaus (47LH503D). Kompanija taip pat kitąmet planuoja įtraukti 3D vaizdo galimybes į svarbiausių savo modelių serijas. LG 3D vaizdo technologija pasirodys ir 150 colių įstrižainės vaizdą sukuriančiuose projektoriuose.
LG yra nusprendusi tiekti aktyviosios technologijos 3D televizorius, kuriems žiūrėti reikia tik specialių poliarizuojančių akinių, taip pat pasyviosios technologijos televizorius, su ekrane įmontuotais filtrais. Be to, LG yra sukūrusi mikroschemą, kuri gali valdyti įvairių tipų 3D vaizdo transliacijų signalus, ir taip pat kuria korekcijų technologiją, kuri automatiškai kontroliuoja kiekvienos akies matomų persidengiančių vaizdų dalių ryškumą ir sukuria optimalų 3D vaizdą.
LG ir „SkyLife“ sutarė kartu investuoti į 3D vaizdo turinio kūrimą. Pradėdamos nuo trimatės snieglenčių pasaulio čempionato transliacijos, abi kompanijos kurs bei platins įvairias programas – nuo sporto iki edukacinių bei filmus 3D formatu.
Bandymai pirmiausia vykdomi Pietų Korėjoje, bet LG siekia išplėtoti pasaulinę 3D TV rinką, įtraukiant JAV, Europą. LG tikslas – įtvirtinti ir išlaikyti savo pirmavimą 3D TV gamintojų gretose bei pasiekti ambicingus 3D televizorių pardavimo tikslus: 400 tūkst. vienetų 2010 metais ir 3,4 mln. – 2011.
LG tikisi, kad 3D TV rinka sparčiai augs, kadangi pasaulinės apklausos rodo, jog 58 proc. vartotojų nori įsigyti 3D televizorių. 75 proc. vartotojų, jau mačiusių trimačius vaizdus ekrane, teigė norintys juos pamatyti dar kartą. Kompanija taip pat tikisi stipraus pramonės – 3D vaizdo transliuotojų, 3D „Blu-ray“ grotuvų, žaidimo kompiuterių bei vaizdo kamerų gamintojų palaikymo.
Nuo 2010 metų LG su 3D vaizdo verslu įžengs į Šiaurės Ameriką ir Europą, o 2011 metais 3D televizorius pristatys Pietų ir Centrinėje Amerikoje bei Azijoje. Rinka turėtų augti visame pasaulyje, kadangi šiuo metu teigiama, jog 2012 metų Olimpinės žaidynės, vyksiančios Londone, bus transliuojamos trimačiu vaizdu.
„DisplaySearch“ prognozuoja, kad 3D TV rinka pagal apimtį augs labai sparčiai – iki 1,1 mlrd. JAV dolerių 2010 metais, 2,8 mlrd. dolerių 2011, 4,6 mlrd. dolerių 2012, o 2015 metais pasieks 15,8 mlrd. dolerių apimtį.