Nepaisant sudėtingos IT rinkos situacijos, rugsėjo 1 dieną savo veiklą atnaujinęs „Fortakas“, šiuo metu valdomas bendrovės „Novanet“, jau per paskutinius du mėnesius pasiekė 1 mln. Lt apyvartą ir sparčiai plečia savo tinklą.
Pasak bendrovės „Novanet“ direktoriaus Dariaus Partausko, „Fortako“ bendra apyvarta per spalį ir lapkritį viršijo optimistines prognozes ir pasiekė 1 mln. Lt. „2010 metais numatėme pasiekti 10 mln. Lt apyvartą, o 2011 metais ją dar didinti. Šie skaičiai rodo, kad „Fortakas“ turėjo ir turi daugybę lojalių klientų, kurie sulaukę „Fortako“ veiklos atnaujinimo grįžta į mūsų parduotuves,“ — savo planus atskleidžia Darius Partauskas. Siekdamas įgyvendinti numatytus planus, bendrovės „Novanet“ direktorius tvirtina plečiantis „Fortako“ tinklus. „Atgimęs „Fortakas“ valdė dvi parduotuves Kaune ir Vilniuje. Dabar tinklą išplėtėme atidarę dar dvi parduotuves Klaipėdoje ir Panevėžyje. Šiuo metu veikia keturios IT parduotuvės, turinčios „Fortako“ prekės ženklą,“ — kalba Darius Partauskas.
Paklaustas apie bendrą IT rinkos padėtį ir tokį sėkmingą naują „Fortako“ startą, bendrovės „Novanet“ direktorius teigia, kad šiuo metu IT rinka yra itin suaktyvėjusi. „Rinkos dalyviai persiskirsto savo pozicijas, kadangi iš IT rinkos pasitraukė didieji tinklai. Bankrutavus stambiems rinkos žaidėjams, rodos, mažesnėms bendrovėms turėtų būti lengviau konkuruoti, tačiau taip nėra. Konkurencija tarp likusių rinkos žaidėjų ne tik nesumažėjo, bet netgi suaktyvėjo — ėmė itin sparčiai kurtis naujos smulkios bendrovės,“ — pasakoja Darius Partauskas. Be to, „Fortako“ direktorius pabrėžia, kad pernai metais didžiųjų IT rinkos dalyvių pardavimų rodikliai siekė apie 800 mln. Lt. Likusiems rinkos žaidėjams 2008 metų rodiklius pasiekti bus sunku. Be to, prognozuojama, kad 2010 metų pavasarį ir vasarą galima tikėtis naujos bankrotų bangos IT sektoriuje.
Pasiteiravus apie konkurencijos priemones ir metodus, Darius Partauskas tikina, kad jų bendrovės pranašumas — patirtis, optimali kaina, nestandartiniai sprendimai bei dėmesys klientui. „Teikiame ne tik išsamias konsultacijas bankrutavusių IT bendrovių klientams, bet ir jų garantinės technikos servisą, randame optimalius sprendimus naujiems klientams. Be to, siekiame prisitaikyti prie rinkos situacijos ir klientų poreikių, todėl didelį dėmesį skirsime ir internetinei parduotuvei, jos asortimentui“, — pasakoja „Fortako“ direktorius.