Kol daugelis Lietuvos įmonių mažina sąnaudas ir taupo, UAB „Stella Artis“ ieško naujų iššūkių. Atsižvelgdama į rinkos poreikius, įmonė įveda į rinką naują prekinį ženklą „ServIT“, su kuriuo sieja naują, kupiną vilčių ir optimizmo plėtros etapą.
Šiandieninė rinkos situacija įpareigoja išsiskirti iš kitų, kad išliktum konkurencingas. O turėti stiprų prekinį ženklą - yra pirmas žingsnis atkreipti į save dėmesį ir būti atpažįstamam iš kitų panašaus profilio įmonių. UAB „Stella Artis“, įvesdama į rinką prekinį ženklą „ServIT“, tikisi padidinti įmonės žinomumą ir pritraukti daugiau potencialių klientų bei partnerių.
Pasak kompanijos vadovo Andriaus Jonaičio, įmonėje pradedamas naujas, didelių ambicijų kupinas laikotarpis. Per ateinančius metus įmonė suplanavusi tris kartus padidinti apyvartas, susitelkti į paslaugų kokybės tobulinimą bei sukurti naujas darbo vietas. „Prekinis ženklas „ServIT“ yra patrauklesnis ir tuo pačiu geriau atspindi kompanijos veiklos pobūdį. Tikime, jog šis prekinis ženklas visiškai atitiks rinkos poreikius ir sustiprins kompanijos įvaizdį“, - sako kompanijos vadovas A. Jonaitis.