„Samsung Electronics Co., Ltd.“, pirmaujanti buitinės elektronikos ir informacinių technologijų kompanija, užėmė vietą Nr.1 pasaulinėje A4 formato lazerinių daugiafunkcių spausdintuvų (MFP) rinkoje 2009-ųjų trečiajame ketvirtyje. Veikloje kreipiamas strateginis dėmesys ir atliekami inovaciniai veiksmai šiame greitai augančiame rinkos segmente.
Pagal rinkos tyrimus atliekančios kompanijos IDC duomenis, „Samsung Electronics“ užkariavo 27.3 procento pasaulinės A4 formato lazerinių daugiafunkcių spausdintuvų rinkos, užėmę pirmąją vietą antrajame šių metų ketvirtyje.
Parduodant A4 formato vienspalvius lazerinius MFP įrenginius, „Samsung“ pirmauja visame pasaulyje užimdami 26.5 procentų rinkos dalies. Pagal geografinį kriterijų, „Samsung“ pirmavo kiekvieno regiono rinkoje, išskyrus Šiaurės Ameriką. Europoje užimama 29.3 proc. visos rinkos, 39.9 proc. - CIS, 20.1 proc. - Kinijoje, 34.1 proc. – Pietryčių Azijoje, 34.6 proc. – Lotynų Amerikoje ir 40.6 proc. – Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje.
Parduodant A4 formato spalvotus lazerinius MFP įrenginius, „Samsung“ pirmauja Europoje ir Pietryčių Azijoje su 36 proc. ir 32.6 proc. rinkos dalimi atitinkamai. Dalis pasaulinėje rinkoje pakilo iki 31.3 proc., panaikinant atsilikimą nuo pasaulinio lyderio.
Labiausiai sustiprėjusi dėl pirmavimo parduodant lazerinius MFP įrenginius, „Samsung Electronics“ dalis rinkoje pagal bendrus visų A4 lazerinių spausdintuvų ir MFP įrenginių pardavimus pakilo nuo 15.3 proc. trečiajame 2008 m. ketvirtyje iki 20.5 proc. tame pačiame šių metų laikotarpyje.
„Samsung“ skaitmeninio spausdinimo verslas pasirinko strateginį tikslą į lazerinius įrenginius, ypač MFP aparatus, dėl perspektyviausio šio segmento augimo potencialo. IDC metinio augimo lazerinių MFP rinkoje prognozės sudaro 18.8 proc. 2010-aisiais, tikimasi, kad rinka ir toliau augs apie 12 proc. kasmet iki 2013 m. Šias prognozes galima palyginti su laukiamu 4.7 proc. lazerinių spausdintuvų rinkos augimu ir 3.3 proc. rašalinių spausdintuvų rinkos augimu.
Atsisakydama įprastos nuostatos, kad lazeriniai spausdintuvai skirti naudoti tik verslo sferoje, „Samsung“ sukėlė tikrą revoliuciją pateikdama lazerinius spausdintuvus, kaip asmeninius įrenginius namams. Kaip inovacinis rinkos dalyvis, „Samsung“ pagamino daugiau kompaktiškų spausdintuvų, įskaitant modelius su juodais blizgančiais korpusais, ir atmetė šioje pramonėje nusistovėjusias taisykles, tokiu būdu rinkai pateikiami labiau asmeninėms reikmėms pritaikyti ir stilingi gaminiai.
„Samsung“ iš esmės pakeitė nusistovėjusias rinkos vystymosi kryptis ir žymiai į priekį pastūmėjo skaitmeninį spausdintuvų rinkos plėtimąsi,” – pasakė Y.H. Park, „Samsung Electronics“ Skaitmeninių spausdintuvų padalinio pardavimų ir marketingo vyresnysis viceprezidentas. “Mūsų įspūdingi veiksmai inspiruojami diegiant inovacijas ir pirmaujant kuriant kompaktiškus asmeninius lazerinius spausdintuvus. Tam padeda mūsų strateginis bendradarbiavimas su pasaulyje pirmaujančiomis kompanijomis „Microsoft“ ir EMC, taip pat, mūsų gebėjimas greitai ir patikimai pateikti teisingus sprendimus mūsų korporatyviniams klientams.“
„Samsung“ laikosi subalansuotos vystymosi strategijos tiek buitinių, tiek ir verslo spausdintuvų rinkoje. Tikimasi, kad asmeninių lazerinių spausdintuvų rinka 2010 m. atsigaus po 2009-ųjų nuosmukio. Sekančiais metais „Samsung“ pristatys didelę modernių inovacinių asmeninių lazerinių spausdintuvų paletę. Taip pat bus įvykdyta nuostata kurti dideliu greičiu veikiančius spausdintuvus, produktais pilnai aprūpinant tiekimo kanalus ir partnerius verslo rinkoje.