Mokėjimo kortelių ir lojalumo sistemų sprendimus diegianti „Penkių kontinentų“ grupės bendrovė „Ashburn International“ užsitikrino ES struktūrinių fondų paramą universalaus programinio sprendimo „PayLo“ eksportui.
Mažmeninės prekybos ir paslaugų įmonėms skirta sistema „PayLo“ suteikia galimybę per trumpiausią laiką sukurti ir įdiegti individualius bendrovės poreikius atitinkančią klientų lojalumo programą.
Įgyvendinus ES iš dalies finansuojamą projektą, šį sprendimą planuojama sėkmingai eksportuoti į Europos, taip pat į Vidurio Azijos šalis (Kazachstaną, Gruziją ir kt.).
„Jau dabar sulaukiame nemažai dėmesio iš šių šalių verslininkų. Skirtingai nei Lietuvoje, ten mažmeninės prekybos ir paslaugų rinka kol kas nėra tiek išplėtota. Esame tikri, kad mūsų sukurtas sprendimas ir vietos rinkų išmanymas padės pasiekti gerų rezultatų ir prisidėti prie paslaugų eksporto“, – sako Darius Simanavičius, „Ashburn International“ komercijos direktorius.
Skaičiuojama, kad „PayLo“ eksporto apimtys 2010–2013 m. laikotarpiu sieks 6,5 mln. litų, arba beveik ketvirtadalį bendro panašių sprendimų eksporto iš Lietuvos. Be to, projekto įgyvendinimas prisidės ir prie kitų šalies ITT bendrovių plėtros.
Oficialus projekto pavadinimas – „UAB „Ashburn international“ „PayLo“ lojalumo sprendimų eksporto plėtra“, santr.: „PayLoExport“. Jis iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ įgyvendinimo priemonę „Naujos galimybės“ (Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-01-146).
Šiam projektui įgyvendinti skirtas ES finansavimas sudaro 271,1 tūkst. litų. Bendra jo vertė – 387,3 tūkst. litų. Projektas bus įgyvendintas per metus – iki 2010 m. lapkričio.