IT sprendimų bendrovė „Itema“, valdanti el. pašto rinkodaros paslaugų projektą „Mailer.lt“, sėkmingai įžengė į Švedijos rinką. Čia įmonė žinoma „Mailersoft“ vardu. Lapkričio 1 d. atstovybę Stokholme įkūrusi kompanija jau gali pasigirti pirmaisiais klientais ir dideliu susidomėjimu jos siūlomomis paslaugomis. Pagrindiniai „Mailersoft“ konkurenciniai privalumai rinkoje – pažangi el. pašto rinkodaros sistema ir konkurencingos kainos.
„Atlikę analizę, išsiaiškinome, jog turime gerokai pažangesnę sistemą nei Švedijoje analogiškas paslaugas siūlančios kompanijos. Todėl nusprendėme išnaudoti šį konkurencinį pranašumą. Pridėję patrauklias kainas, turime konkurencingą paketą, kuriuo jau naudojasi per dešimtį vietos įmonių. Džiaugiamės, jog veiklą Švedijoje spėjome pradėti prieš Kalėdas - tai yra ypatingai aktyvus metas, kuomet pasaulyje jaučiamas didžiausias el. pašto rinkodaros paslaugų bumas“, - sakė „Mailersoft“ direktorius Ignas Rubežius.
„Mailersoft“ Švedijoje teikia analogiškas paslaugas, kaip „Mailer.lt“ Lietuvoje – įmonė adaptavo jau veikiančią sistemą. Pastaroji leidžia lengvai ir patogiai kurti bei siųsti naujienlaiškius be jokių specialių programavimo žinių. Ja siunčiami laiškai nėra priskiriami šiukšlių (SPAM) kategorijai, todėl sėkmingai pasiekia gavėjų el. pašto dėžutes. Išsiuntę naujienlaiškius, Mailer.lt klientai iškart gali gauti ataskaitas, kuriose matosi, kiek gavėjų perskaitė laiškus, paspaudė ant nuorodų ar atliko kitus veiksmus.
„Pagrindinis ateinančių metų tikslas Švedijoje – didinti pardavimus, kompanijos žinomumą ir stiprinti pozicijas rinkoje. Šiuo metu daugiausiai dirbame su el. parduotuvėmis bei naujienų portalais, kadangi turime specialiai šiems verslo segmentams sukurtų funkcijų. Tačiau 2010 m. ketiname savo paslaugas siūlyti ir kitiems segmentams“, - pažymėjo I. Rubežius.
Anot verslininko, ateinančiais metais „Mailersoft“ planuoja plėtrą ir į kitas užsienio valstybes. Ketinama atidaryti įmonės padalinius Vokietijoje bei Lenkijoje. Svarstomos galimybės dirbti ir kitose Europos šalyse.
UAB „Itema“ naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo paslaugą „Mailer.lt“ Lietuvos rinkai pristatė 2009 m. pradžioje. Per šiuos metus įmonės el. pašto rinkodaros paslaugomis pradėjo naudotis daugiau nei 70 skirtingų verslo sričių klientų, tarp kurių –„Čili“, „Omnitel“, „Tiketa“, „Senukai“ ir kt. Anot verslininko, sėkmingą plėtrą daugiausiai lėmė tai, jog ekonomikos nuosmukio metu vis daugiau įmonių ėmė ieškoti alternatyvių rinkodaros būdų. Klientai įvertino paslaugos efektyvumą bei patogumą – su „Mailer.lt“ sukurti išskirtinai atrodantį naujienlaiškį ir išsiųsti jį dideliam kiekiui vartotojų galima vos per keletą minučių.
„El. pašto rinkodara yra vienas efektyviausių rinkodaros veiksmų. Vartotojo pasiekimo kaštai sudaro vos kelis centus, juolab „Mailer.lt“ leidžia stebėti kampanijų efektyvumą, identifikuoti silpnąsias vietas ir jas operatyviai koreguoti, siekiant maksimalių rezultatų. Lietuvos įmonės, ypač užsiimančios prekyba internetu, mato aiškią investicijų į el. pašto rinkodarą grąžą, todėl joms šis būdas yra ypatingai patrauklus“, - komentavo I. Rubežius.