Lietuvos informacinių technologijų ir biuro prekių mažmeninės prekybos rinkoje startavo naujas žaidėjas – SOHOS. Pirmosios šio prekės ženklo parduotuvės Kaune ir Vilniuje klientus pirmiausia ketina nustebinti kainomis, vėliau žadama novatoriškų prekybos ir santykių su klientais sprendimų. Besikuriančios prekybos sistemos darbuotojų branduolį sudaro patyrę subyrėjusios prekybos sistemos „BMS Megapolis“ darbuotojai.
„SOHOS subūrė tuos žmones, kuriems „BMS Megapolio“ žlugimas buvo ne tik asmeninė drama, bet ir postūmis naujoms idėjoms. Manau, kad karti patirtis leidžia mums racionaliau planuoti ir kur kas jautriau vertinti santykius su partneriais ir klientais. Paprastumas, lankstumas ir asmeniniai kontaktai – štai kuo grindžiama mūsų verslo filosofija“, - pažymėjo SOHOS vadovė Regina Poniškaitytė.
Pasak jos, kol kas SOHOS (šifruojama kaip „Small Office and Home Office Service“ arba „Paslaugos mažiems biurams ir namams“) parduotuvės išsiskiria tuo, kad kainodaros ir prekių asortimento sudarymo procese dalyvauja ir patys pirkėjai, kurių nuomonės klausiama ir klausoma. Taip pat jau artimiausiu metu bus ieškoma naujų pardavimo būdų, siūloma nematytų gamintojų prekių.
Šiuo metu SOHOS parduotuvėse Kauno prekybos centre „Molas“ ir Vilniuje „Ogmios centre“ prekiaujama žinomų gamintojų „Sharp“, „Philips“, LG, „Lenovo“, „Asus“, „Canon“, HP, „Linksys“, „Microsoft“ produkcija.
„Siekiame tapti smulkaus verslo ir namų ūkių gidu ir patarėju IT ir orgtechnikos pasaulyje. Nors parduotuvės kol kas tik dvi, pirkėjai jose skirtingi – Vilniuje pardavimai didesni 25-30 proc., o vidutinė pirkėjo krepšelio vertė didesnė maždaug 15-20 proc. Matome, kad smulkus verslas gyvybingesnis sostinėje, todėl į tai atsižvelgsime parinkdami ir siūlydami prekes. Nesiekiame formuoti rinkos, siekiame patenkinti jos aktualius poreikius“, - pridūrė R. Poniškaitytė.