Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pastaruoju metu vis dažniau gauna vartotojų skundų dėl UAB „Aspiro Lithuania“ veiksmų, galimai pažeidžiančių vartotojų teises. Vartotojai skundžiasi, jog užsisakydami bendrovės siūlomą vienkartinę pramoginę paslaugą mobiliam telefonui (melodiją, žaidimą ar kt.), jie tuo pačiu tampa ir bendrovės teikiamos nepageidaujamos mobilių pramogų paslaugos prenumeratoriais.
Bendrovės siūlomų mobiliųjų paslaugų reklamose, kurios skelbiamos visuomenės informavimo priemonėse, dažniausiai stambiu šriftu nurodoma vienos mobiliosios paslaugos kaina (pavyzdžiui vienas litas), tačiau reklamos apačioje itin mažomis ir neryškiomis raidėmis būna nurodoma, jog užsisakydamas vieną mobiliąją paslaugą, vartotojas automatiškai tampa mobiliųjų paslaugų prenumeratoriumi (šiuo atveju prenumeratos kaina 10 litų savaitei). Vartotojai, nepastebėję smulkiu šriftu skelbiamos informacijos, apie šią prenumeratą sužino tik gavę didesnę mobiliojo telefono sąskaitą, kurioje būna įtrauktas ir mokestis už šios paslaugos prenumeratą.
Anot VVTAT, reaguodama į gaunamus vartotojų skundus, tarnyba pradėjo nagrinėjimo procedūrą dėl „Aspiro Lithuania“ galimo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo.