Pasaulinė ekonominė krizė paskatino elektroninės komercijos bumą.
Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos OECD duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį 80 didžiausių JAV parduotuvių pelnas išaugo vidutiniškai 11%. „Amazon.com“ pardavimai padidėjo 24%, o reklaminių skelbimų tinklapis „Craigslist“ šiais metais ketina užsidirbti 23% daugiau, negu praėjusiais.
Analogiška situacija pastebima ir kitose šalyse. Pavyzdžiui, didžiausio Kinijos interneto aukciono ir parduotuvės „Alibaba Group“ pelnas palyginus su pernai metais padidėjo 131%.
Ir tai yra natūralu, nes internete prekes dažnai galima įsigyti žemesnėmis kainomis. Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos tyrimas parodė, kad Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Prancūzijos gyventojai pirkdami internetu elektroniką, DVD, drabužius vidutiniškai sutaupo 17%.
„Forrester“ analitikai prognozuoja, kad 2014 metais elektroninės komercijos rinka Vakarų Europoje sieks 123,1 milijardo eurų, kasmet didėdama 9,6%.