„LG Electronics“ šiandien paskelbė rekordines trečiojo ketvirčio pajamas ir veiklos pelną. Rodikliai parodo, kad kompanijos augimo ir konkurencingumo iniciatyvos buvo sėkmingos šios pasaulinės recesijos laikotarpiu.
Pajamos ir pelnas
Liepos–rugsėjo mėnesiais rekordinės pajamos ir veiklos pelnas buvo pasiekti ir pasauliniu mastu (įskaičiuojant LG užsienio padalinius), ir pagrindinės kompanijos. Pasaulinės pajamos paaugo 15,7 proc. iki 11,2 mlrd. JAV dolerių (25,87 mlrd. litų dabartiniu kursu) palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Veiklos pelnas siekė 685 mln. dolerių (1,582 mlrd. litų) ir pelno marža sudarė 6,1 proc. – 1,3 proc. punkto didesnė nei pernai trečiąjį ketvirtį.
Pagrindinės kompanijos pajamos siekė 6,34 mlrd., o pelnas – 486 mln. JAV dolerių (atitinkamai 14,65 mlrd. ir 1,123 mlrd. litų).
„Home Entertainment Company“ trečiojo ketvirčio pajamos augo 23,9 proc. iki 3,97 mlrd. dolerių (9,17 mlrd. litų), pelnas – 205 mln. dolerių (473,6 mln. litų) ir marža siekė 5,2 proc. – 4,4 proc. punktais didesnė nei pernai. Tai nulėmė konkurencingi, pirmaujantys savo srityse gaminiai ir auganti plokščiaekranių televizorių paklausa. Pelnui išaugti padėjo ir padidėjęs pardavimas, taip pat struktūriniai pokyčiai plazminių ekranų versle ir bendrai stabilus visų 6 „Home Entertainment Company“ padalinių pelningumas, kuriam įtakos turėjo sąnaudų mažinimo skatinimas.
„Mobile Communications Company“ pajamos išaugo iki 3,75 mlrd. dolerių (8,66 mlrd. litų) – tai 21,9 proc. daugiau nei pernai, o veiklos pelnas sudarė 314 mln. dolerių (725 mln. litų), pelno marža siekė 8,4 proc. Pajamos iš mobiliųjų telefonų pardavimo sudarė 3,53 mlrd. dolerių (8,15 mlrd. litų) – 24,8 proc. daugiau nei 2008 metų tą patį ketvirtį. O padalinio veiklos pelnas – 309 mln. dolerių (713,8 mln. litų), marža – 8,8 proc. Parduotų mobiliųjų telefonų skaičius augo iki 31,6 mln. vienetų – 37 proc. daugiau nei 2008 m. tuo pačiu laikotarpiu ir 6 proc. – nei ankstesnį ketvirtį. Tam įtakos turėjo išaugęs pardavimas besivystančiose šalyse ir Europos šalių rinkose, sėkmė tokių telefonų, kaip „Cookie“ bei žinučių aparatai ir tai neutralizavo nedidelį pardavimo smuktelėjimą Šiaurės Amerikoje ir Korėjoje. Mažėjančios telefonų kainos ir padidėjęs pigiųjų telefonų pardavimas sumažino pelningumą palyginus su antruoju ketvirčiu.
„Home Appliance Company“ pajamos trečiąjį ketvirtį išaugo 11,9 proc. palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai iki 2,03 mlrd. dolerių (4,69 mlrd. litų). Kompanijos gaminių konkurencingumas padėjo pasiekti 6,7 proc. maržą – 1,7 proc. didesnę nei pernai. Veiklos pelnas trečiąjį ketvirtį siekė 137 mln. dolerių (316,5 mln. litų). Nepaisant to, kad didėjo išlaidos rinkodarai, išaugęs pardavimas besivystančiose rinkose ir sąnaudų mažinimas leido padidinti maržą. Ketvirtame ketvirtyje ilgalaikio naudojimo prekių paklausa turėtų išaugti tokiose besivystančiose šalyse kaip Kinija ir Indija.
„Air Conditioning Company“ pajamos dėl pasaulinės recesijos smuko 13,4 proc. iki 686 mln. dolerių (1,585 mlrd. litų). Tačiau pelnas sudarė 11 mln. dolerių (25,4 mln. litų). Nepaisant recesijos, kompanija pastebi, kad paklausa ir pardavimas didėja Azijoje, Afrikoje, Centrinėje ir Pietų Amerikoje. Paklausiausi efektyvūs pramoniniai kondicionavimo įrenginiai. LG tikisi padidinti rinkos dalį Korėjoje ir pietų pusrutulyje su efektyviausiu pasaulyje pramoniniu oro kondicionieriumi („Multi-V Super III“), taip patu su LG inverteriniais kambarių kondicionieriais bei pramoniniais radiatoriais.
Trečiojo ketvirčio „Business Solutions Company“ pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 2,6 proc. ir pasiekė 973 mln. dolerių (2,25 mlrd. litų), o veiklos pelnas – 20 mln. dolerių (46,2 mln. litų). Pajamos iš pardavimo augo, nes prasidedant aktyviajam laikotarpiui išaugo paklausa. O didesnis pardavimas ir stabilios kainos nulėmė aukštesnį pelningumą. Prognozuojant ketvirtą ketvirtį, tikimasi, kad išsivysčiusiose rinkose pradės didėti paklausa, o besivystančios rinkos ir toliau augs.
Ketvirto ketvirčio verslo kryptys ir perspektyvos
Prasidedant aktyviausiam sezonui televizorių pardavime, tikimasi nedidelio ketvirtinio augimo palyginus tiek su ankstesniu ketvirčiu, tiek su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Mažėjančios TV ir telefonų kainos bei augančios investicijos į rinkodarą, tyrimus bei kūrimą sumažinti ketvirčio pelningumą palyginti su ketvirčiu prieš tai.