Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) trečiąjį šių metų ketvirtį siekė 47,7 mln. litų ir, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 13,2 procentų. Bendrovės pajamos lyginant šių ir praėjusių metų trečiąjį ketvirtį sumažėjo 6,8 proc. ir siekė 137,1 mln. litų.
2009 m. pirmų devynių mėnesių bendrovės pajamos siekė 409,4 mln. litų ir sumažėjo 2,4 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, o EBITDA išaugo 14,2 proc. ir pasiekė 150,2 mln. litų.
„Tele2“ bendras klientų skaičius nepasikeitė ir siekia 1,9 mln., tuo tarpu verslo klientų skaičius trečiojo ketvirčio pabaigoje siekė 91,2 tūkst. ir buvo 8,4 proc. didesnis nei prieš metus.
Trečiąjį ketvirtį „Tele2“ toliau investavo į ryšio tinklo plėtrą – bendrovės investicijos nuo metų pradžios viršija 46 mln. Lt.
„Nepaisant sunkios šalies ūkio padėties sugebėjome išlaikyti tolimesnį bendrovės pelno augimą. Tokių rezultatų sulaukėme dėl efektyvios verslo strategijos – siūlome klientams mažiausią paslaugų kainą už tos pačios kokybės paslaugas“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovės pajamų mažėjimą, pasak P.Masiulio, lėmė nuo metų pradžios penktadaliu sumažintas skambučių sujungimo mokestis ir trečiąjį ketvirtį dar labiau kritę „Tele2“ paslaugų įkainiai. Šių metų vasarą „Tele2“ privatiems klientams pasiūlė pokalbius ir telefoną vos už 14 litų per mėnesį, o rugsėjį pristatė pigių pokalbių planą „420 min.“, leidžiantį kalbėti 6 ct/min. tarifu. Tuo tarpu pelną didino sėkmingas įmonės kaštų valdymas.
„Tele2“ yra daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga, pritraukusi bendrovė. Migruojančių abonentų duomenų bazę administruojančios bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, per pirmus devynis šių metų mėnesius iš kitų tinklų į „Tele2“ perėjo 30 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus. Trečiąjį ketvirtį „Tele2“ pritraukė 7,96 tūkst. kitų operatorių abonentų.